Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 505
Heisann. Vil bare starte med å si at jeg er helt ny på denne siden, men at den virker utrolig bra.

Holder for tiden på med å lage en side som skal omhandle musikk. Mine forhåpninger er at dette skal bli en side hvor musikkinteresserte kan være med på underholdene diskusjoner rundt artister, cd-utgivelser, konserter og lignende.

Vil påstå at vi har et rimelig sprekt design, fin logo og en god idè. Tror du at dette kan være noe for deg, så ta kontakt! Vi har server, domene og ferdig design. Det eneste som gjenstår er et system bak siden. Vi kjører foreløpig på wordpress, så tror ikke det blir virkelig vanskelige kodejobber.

Dette er i første omgang ikke et betalt oppdrag, men vi kan selvsagt diskutere hvordan evt. fremtidige midler skal fordeles. Mitt ønske er ikke i første omgang å tjene penger på denne siden, men heller gleden ved å lage noe jeg trives med. new_yes.gif

Ta gjerne kontakt på msn:

Til admin/mods: Er veldig usikker på hvor jeg skulle plassere denne, så venligst flytt den om det er en feilposting.
Da føler jeg meg nesten forpliktet til å linke til denne posten.

Og slik at 20 andre skal slippe å skrive det. Tviler på noen tar en kodejobb for deg gratis.

Dette er i første omgang ikke et betalt oppdrag, men vi kan selvsagt diskutere hvordan evt. fremtidige midler skal fordeles. Mitt ønske er ikke i første omgang å tjene penger på denne siden, men heller gleden ved å lage noe jeg trives med.
Vis hele sitatet...
Jeg får bare ikke de to setningene til å stemme helt. Mulig jeg er overtrøtt nå.
Trådstarter
6 0
Mulig jeg forklarte litt dårlig ja. Poenget bak siden er på ingen måte å skulle tjene penger på dette, men hvis det skulle vise seg at vi drar inn noe f.eks i form av reklame, så kan en evt. utvikler få en større andel derifra siden inntekten ikke er min drivkraft.

Er selvsagt ikke snakk om å gjøre dette "gratis, som en tjeneste". Ønsker en person som har lyst til å være med på utviklingen fordi han i første omgang er interessert i musikk selv. Dessuten blir det nok stort sett snakk om veldig små kodejobber dette her. Jeg står selvsagt for mange timer med designing og koding selv, så dette blir ikke et samarbeid hvor jeg kun drar nytte av en person.

Håper det hjelper til å oppklare litt.

Som sagt. Bare ta kontakt på msn eller i en pm hvis det skulle være noe.

Edit: Fin tråd forresten. Vil bare si at intensjonen min er en helt annen enn i de fleste tilfellene der da. Jeg ønsker en person med samme interesse som meg, men som har andre ferdigheter innefor webutvikling. Vil si det er en forskjell.
Sist endret av Sono; 29. mai 2007 kl. 04:55.