Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vært snill å vurder å slå på annonsevisning, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 1783
Registrer deg for å skrive svar Trådrulett
mai 2010
Sitat av Eiol Vis innlegg
Du kan laste ned appen til coop, og scanne mobilskjermen. Ganske lite vanskelig.
Vis hele sitatet...
Det er nettopp det jeg ikke gidder. Må begynne å fikle med både betalingskort og låse opp mobil og bla opp appen på en gang.

Som sagt, gammeldags og tungvindt. Derfor gidder jeg som regel ikke gjøre det. Derfor vinner Æ glatt.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
mars 2011
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Det er nettopp det jeg ikke gidder. Må begynne å fikle med både betalingskort og låse opp mobil og bla opp appen på en gang.

Som sagt, gammeldags og tungvindt. Derfor gidder jeg som regel ikke gjøre det. Derfor vinner Æ glatt.
Vis hele sitatet...
Wut? Som han har sagt tidligere så kobler du opp ditt vanlige bank-kort til Coop, det er vel like enkelt om ikke enklere enn Æ-appen.
mai 2010
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Wut? Som han har sagt tidligere så kobler du opp ditt vanlige bank-kort til Coop, det er vel like enkelt om ikke enklere enn Æ-appen.
Vis hele sitatet...
Jeg spurte jo hvordan jeg gjør det. Svarer til Eiol var hvor fantastisk det er å fikle med app hver gang
Cybergasm's Avatar
jan. 2004
Det er ikke mulig å knytte ett eksisterende kort til coop medlemskapet, men du kan bestille ett eget visakort hvor medlemskortet er integrert.
Registrer deg for å skrive svar
Moderer