Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 5109
Hallo. Har en stjålet sykkel stående hos meg, den er så og si helt ubrukt, det ser man på dekkene som ser ubrukte ut, ikke en stripe i lakken, ja men ser bare enkelt at den er ny!
Det er ikke jeg som har stjålet den vil ikke ha den tilbake, og jeg går ikke til politiet siden jeg har sykkeltyveri på rullebladet så jeg har mest lyst og selge den, mye fordi jeg trenger penger veldig nå!

Noen som har forslag til hvordan jeg kan bli kvitt den pluss tjene litt penger på den?

Den har stått her nærmere et år, men nå må jeg få den ut.

(finn.no er ikke aktuelt)

Takk!
Kan jo søke den opp her, hvis den er registrert blir sikkert eier glad for å få den i igjen.
http://www.falcksykkelregister.no/eierkontroll
Hvorfor ikke bli kvitt den på samme måte som du gjorde i dine sykkeltyveri dager?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Shpock, letgo, Amazon, eBay lista er lang
The Maelstrom EU
kribw's Avatar
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Hvorfor ikke bli kvitt den på samme måte som du gjorde i dine sykkeltyveri dager?
Vis hele sitatet...
Ettersom han har sykkeltyveri på rullebladet tror jeg ikke hans gamle metoder fungerte spesielt bra
Så basicly har du hatt en stjålet sykkel stående i 1 år før du bestemte deg for å gjøre noe?
Du kan jo legge den ut for salg på en kjøp og salg gruppe på facebook? Hvis du er redd for at eier skal finne sykkelen på finn kan du jo legge ut sykkelen i en gruppe fra et område som ikke er der den ble stjålet fra
Skip den til en annen by med bil og få en kompis til å selge, det er vel det som er minst pes.
Bytt sykkelen i knark....dette visste du Kjell..
▼ ... over en måned senere ... ▼
selg hele sykkelen utenom ramma i deler
Du kan vel sykle deg en tur og sette den fra deg utenfor kinoen. Da er den nok snart borte for godt. Ta deg heller en jobb hvis du trenger penger.
Eller gi den tilbake.
Er sikkert noen junkies m kremmerånd i byen din som kjøper den for en 500-1000lapp...