Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 641
Heisann! jeg har kjøpt en bærbar pc av en kompis(Lenovo) da han har kjøpt en ny pc til seg selv.

Pcen er veldig god og funker greit, det lille problemet er at kontakten den har med skjermen på høyre side er knekt(vet ikke hva navn på dette er)

Jeg legger ved et bilde under så kan dere se:


http://bildr.no/thumb/My9Uc3N5.jpeg

så er spørsmålet, er det mulig å fikse dette på egenhånd? F.eks ved å bestille deler fra ebay og reparere selv?

takker for svar
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ja, det er mulig. Du må ha nøyaktig modellnavn, og finne delelista fra Lenovo. Det er stortsett rimelig enkelt å finne med google. Så er det bare å søke på ebay etter hinges til det topplokket du har.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Ja, det er mulig. Du må ha nøyaktig modellnavn, og finne delelista fra Lenovo. Det er stortsett rimelig enkelt å finne med google. Så er det bare å søke på ebay etter hinges til det topplokket du har.
Vis hele sitatet...
Takker for svar!

Er det enkelt å gjøre dette selv eller burde jeg sende den til verksted så de kan gjøre det?