Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 934
Denne posten er en respons til en tidligere post om politi narkotika hunder.

Det er selvfølgelig ikke å anbefale å ha bikkja til å lete etter andres droger, men helt klart mulig.

Teoretisk sett ville man anskaffet en liten hare og reve hund. De er små hunder som har korte bein, lange ører. De har en ekstremt god lukte sans, samt er d konstant nærme bakken så de kan jobbe intensivt over lengre tid.

Teoretisk sett ville man trent denne hunden til å finne de mest populære stoffer som marihujana, opium, amfetamin.

Deretter tar man hunden ut å leter plasser rundt der "dealere" ville oppholdt drogene.

F eks: rundt brugata, parker i byen, og innganger til nordmarka, østmarka og bærum marka.

Ikke gjør dette
Der fant du ikkje akkurat opp kruttet på nytt..

Kan neste garantere deg ingen på freak kommer til å skaffe bikkje og bruke 2 år på trening av hunden, no worries.

Men takk for advarselen
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Der fant du ikkje akkurat opp kruttet på nytt..

Kan neste garantere deg ingen på freak kommer til å skaffe bikkje og bruke 2 år på trening av hunden, no worries.

Men takk for advarselen
Vis hele sitatet...

Her trodde jeg at jeg var kreativ, driver ikke med droger selv.

Men takk for tilbakemeldingen
Dette er veldig krevende trening. Men klart mulig lønnsomhet på sikt
Jeg har truffet på hundepatrulje langs Akerselva som gjør dette selv som trening. De finner mye rart der.
Sitat av Skogen9900 Vis innlegg
Deretter tar man hunden ut å leter plasser rundt der "dealere" ville oppholdt drogene.
Vis hele sitatet...
Tror det vil være lettere for deg å få tak i et skikkelig blodtørstig beist du kan bruke til
tvinge dealere til å vise deg gjemmestedene sine.
Sist endret av vindaloo; 9. august 2022 kl. 19:02.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Tror det vil være lettere for deg å få tak i et skikkelig blodtørstig beist du kan bruke til
tvinge dealere til å vise deg gjemmestedene sine.
Vis hele sitatet...
Hahah herregud så sadistisk!!

Sitat av Dough Vis innlegg
Dette er veldig krevende trening. Men klart mulig lønnsomhet på sikt
Jeg har truffet på hundepatrulje langs Akerselva som gjør dette selv som trening. De finner mye rart der.
Vis hele sitatet...
Det er litt kult da
Sist endret av Skogen9900; 9. august 2022 kl. 19:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.