Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1364
Anonym bruker
"Løs Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen fler som får heftig jawline etter et par dager på en amf bender? Vet noen hvorfor man får det egt?
Uten at jeg har noe kilder ellernoe så vil jeg tro at det er som en pump etter trening, har lagt merke til det selv i perioder med bruk av mye stimulanter
BRAND ∞ STRONG
Bruker jeg mer speed en vanlig og verken spiser eller drikker så tar det ikke lang tid før ansiktet mitt blir
merkbart smalere og dermed også med mer fremtredende trekk, hake, kjeve, kinnbein.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Bruker jeg mer speed en vanlig og verken spiser eller drikker så tar det ikke lang tid før ansiktet mitt blir
merkbart smalere og dermed også med mer fremtredende trekk, hake, kjeve, kinnbein.
Vis hele sitatet...
Samme her, så meg i speilet for litt siden etter noe bruk av makka nå å da og fant ut det var på tide med en pause og spise litt mere. Drevet på med trening hele tiden så amf oppå der så går vekta fort.
Var endel overvektig før å da når jeg tok speed blanda med meta så fikk jeg momentant en mer definert kjeveparti. Har med at du blir dehydrert(correct me if am wrong) å hvis du ikke har spist nok de dagene då er det sikkert combo av begge
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har en tendens til å sitte å «gni» altså at kjeven går frem og tilbake