Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 964
Anonym bruker
"Ond Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei hå, noen som kjenner seg igjen at høyre pupill er jævlig stor mens venstre er mindre, (eller omvendt) mens man ruser seg?
(For det meste stimulanter)

Dette vises veldig tydelig av molly eller amfetamin. Kan vel egt si alle andre rusmidler også bare i mindre grad. Noen som har noe peiling på hvorfor dette skjer?


Tar jeg bilde med bakkamera ser man det tydeliggg hehe
Har bare fått litt forskjellige pupiller edru, som egt bare blir værre av rus.
Det kan skje meg også, selv edru - men sjeldnere foruten rus. Gjerne i kombinasjon med trykk/hodepine. Er jeg påvirket av MDMA eller psykedelika slår det som regel aldri feil.

Meg bekjent KAN det være tegn på alvorlig sykdom, men ikke i mitt tilfelle da jeg er frisk og rask. Mange år siden jeg oppdaget det på meg selv, og det skjer fra tid til annen. Aldri funnet ut hva det kommer av, men har en anelse av at det kan ha sammenheng med noe muskulært, da jeg selv også sjeler på ene øyet om jeg slapper av/er sliten.
Jada, litt forskjell på pupillene i edru tilstand, blir tydeligere med rus...
BRAND ∞ STRONG
Anisokori ?
mer

Pupilleforandringer ?

Definisjon
Plutselig oppstått endring i den ene eller begge pupillers størrelse, form eller lysreaksjonsevne.

Årsak
Synsnerveaffeksjon, parasympaticusaffeksjon, sympaticusaffeksjon, intraoculær inflammasjon,
medikamentpåvirkning og påvirkning av div. stoff f. eks. fra planter eller blomster - gnir seg i øyet.
Sist endret av vindaloo; 11. august 2022 kl. 13:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjer alltid til meg når jeg røyker weed sjer ut som eine øyet nesten er lukket