Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1439
Skal advare at dette er egt bare er tanker jeg har skrevet ned, så ikke noe oppsett eller tanke på rekkefølge og slik. (Også skrevet i halvsøvne så kan være vanskelig å forstå )Setter pris på tilbakemeldinger

Er 18år hvis noen skulle lure

Ligger nå i senga 10. aug. Har akkurat bestilt mer kokain fra to vendorer av nysgjerrighet i forskjell på kvalitet. (Mener jeg bare har prøvd bra vare siden det er fra nettet, men hvem vet)Har hatt lyst til å kjøpe forskjellig typer brukerutstyr på nettet som: metall rør, glassflaske med innebygd skje, skjeer i forskjellig størrelse og en digital vekt med større overflate.

Ser definitivt at dette begynner å utvikle seg til noe utrolig usunt. Den siste måneden vil jeg si at 60% av google bruken min er på etterforskning av narkotika, særlig kokain. (Tok kola første gang 3mnd siden men har ikke brukt ordentlig før for en måned siden, og har nå gått gjennom 10g på ca 40 dager.

Har dratt på jobb flere ganger rett etter noen binger (3 ganger hittil, altså dra på jobb rett etter siste linje uten søvn). Har funnet at jeg ikke påvirkes så kraftig av såkalte comedownet som kommer med bruk. Ved lunsjtid finner jeg at det verste er over og får lett i meg lunsj.

Det jeg kjenner etter bruk (1-3.5t) er en nogenlunde slitenhet, følelsesløs (merker ikke at jeg reagerer emosjonelt, blir ikke stresset, nervøs, sint skuffet, sint osv.), tretthet (lyst til å sove), lite motivasjon (men finner at jeg trenger bare å bruke litt viljestyrke, så får jeg jobbet som vanlig), kan også få litt utvida pupiller etter bruk, ikke så veldig under bruk. Sover jeg etter bruk merker jeg ingen av disse symptomene.

Ser ikke for meg at jeg vil stoppe (klarer?) med bruk, så ønsker æ bli en responsibel bruker. Viktigste er å minimere bruk i hverdager, og sørge for at jeg alltid sover før jobb.(Min. 3t søvn).

Har snakket med mange brukere (spør generelt om tips og anbefalinger til skadereduksjon ol. Har også lært meg å passe på nesen ordentlig, så opplever ikke den tette og snufsete nesa jeg har hatt tidligere etter bruk), særlig gjennom reddit og er medlem av en snap og discord gruppe på rundt 40brukere. Det jeg har hørt fra de fleste fortelle her inne er HUSK HVEM DU ER/VAR. IKKE GLEM HVORDAN DU ER SOM PERSON. Dette kommer fra erfarne rekresjonelle brukere og rusmisbrukere.

Personlig tror jeg grunnet til at jeg startet er for å oppleve en annen sinnsstemning. Vil si at jeg før dette bare har hatt erfaring med alkohol (veldig få ganger) og sopp, (hasj også, men fortsatt litt usikker på opplevelsen, tror jeg har fått nikotinsjokk samtidig så kanskje effektene motvirket hverandre?) har dog nå bestilt en thc olje som brukes via en vape pen . Så vi får se om kokainet er en avhengighet eller en utvei for å føle meg annerledes. Mye sunnere med cannabis hvertfall, så bra hvis jeg finner det tilfredsstillende.

Når jeg er på kokain så bruker jeg å høre på musikk, browse nettet, gå i rabbitholes, runke, prate med folk, særlig på snapchat og discord som nevnt tidligere. Opplever at jeg kan begynne å kjede meg og bare se ut i løse lufta ofte og. Orgasme på kola er himmelsk, men føler meg alltid litt tom og identitetsløs når jeg er ferdig med å nappe løken.

Føler ofte at når jeg er ferdig på med kola og tenker tilbake på det så er der alltid litt sånn: «meh, gidder jeg å bruke det igjen egt? Blir jo bare lite søvn». Men hver gang jeg starter en ny sesh føler jeg alltid hvor dum jeg var for å tenk at det bare var kjedelig. Også repeat
———————————
Detter er egt bare litt rambling og skriving av tankene for øyeblikket, hvis du har noen tanker om det jeg har skrevet, gjerne spør.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er på vei ned et dypt og mørkt hull, burde slutt leken mens den enda er god.
Sitat av lakserull Vis innlegg
Føler ofte at når jeg er ferdig på med kola og tenker tilbake på det så er der alltid litt sånn: «meh, gidder jeg å bruke det igjen egt? Blir jo bare lite søvn». Men hver gang jeg starter en ny sesh føler jeg alltid hvor dum jeg var for å tenk at det bare var kjedelig. Også repeat
Vis hele sitatet...
Høres ikke ut som skikkelig cola i såfall. Uansett en ondskapsfull substans som er lett for å bli avhengig av. Klarer du begrense forbruket til et nachspiel en helg i blant kan det gå fint men folk flest er for svaksinnet, og jeg tviler på at du er et unntak.
Comedown fra Kola som 18åring er nok lettere enn når du er i 30 åra.

Ett særdeles dyrt stoff som tar mye og gir lite.

Lykke til med ansvarlig bruk. Kola er heftige greier.
Har dratt på jobb flere ganger rett etter noen binger (3 ganger hittil, altså dra på jobb rett etter siste linje uten søvn). Har funnet at jeg ikke påvirkes så kraftig av såkalte comedownet som kommer med bruk. Ved lunsjtid finner jeg at det verste er over og får lett i meg lunsj.
Vis hele sitatet...
lol, sier 18åringen
Snakkes om 10 år kompis.
Slutt, slutt, slutt. Ikke gå noe lenger, du kommer til å tenke på dette innlegget om to år og tenke, faen. Ekstremt usunne og DYRE vaner du har fått deg.

Og det å lese at du sitter alene å snorter er bare trist, kola er jo sosialdop nummer en.
Cannabis er bedre, men ikke bra.
Sist endret av Majao Gibensis; 10. august 2022 kl. 13:06.
Trådstarter
5 1
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Slutt, slutt, slutt. Ikke gå noe lenger, du kommer til å tenke på dette innlegget om to år og tenke, faen. Ekstremt usunne og DYRE vaner du har fått deg.

Og det å lese at du sitter alene å snorter er bare trist, kola er jo sosialdop nummer en.
Cannabis er bedre, men ikke bra.
Vis hele sitatet...
Haha, er enig. Sitter å leser det jeg skrev og ja, er utrolig deprimerende. Jeg starta med det på fest og med venner, men har funnet at jeg foretrekker å gjør det for meg selv, bare mer chill og behagelig opplevelse. Skal bruke til sosialt, helga som kommer nå a