Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2331
Så, jeg fikk tilbud om noen brett med 2mg Rivotril, og tenkte at dette må jeg jo prøve.

Første dag: Våknet, tok en Rivotril, som til min store overraskelse smakte så godt at jeg bare kunne tygge den i meg.

1 time senere, merker ingenting. Tar en til.

Bestemmer meg for å kjøre til minibanken en tur for å ta ut litt cash. Merker at jeg tar ganske slake kurver og plutselig skrapr jeg en felg. Merker fortsatt ikke noe speisielt.

parkerer ved minibank og til min store overraskelse har jeg kjørt fronten oppå kanten forran parkeringen. Begynnere å kjenne meg litt surret nå.

Tar meg hjem igjen og ser en flott stor lukeparkring. og tro meg, på lukeparkering er jeg nermest som proff å regne etter over 30 år med gateparkering.

Jeg svinger inn bakover, men treffer stadig fortauet - til min forbauselse. Gjør et nytt forøk og dundrer inn i bilen bak, slik at den mister skit og skiltholder. Forsøker forsiktig å rette opp i dét jeg dundrer inn i bilen forran også.

Konklusjon: ta taxi når du er på rivo.

Noen andre erfaringer på rivo?
Til og starte med kan man vel drite i og kjøre rusa, ganske respektløst.
Sitat av pikkoras Vis innlegg
Til og starte med kan man vel drite i og kjøre rusa, ganske respektløst.
Vis hele sitatet...
Enig, totalt feilberegning der.
Så du skreiv om din egen dårlige vurderingsevne for at andre skal være mer kritisk?
Neste gang treffer du en unge - til din forbauselse. Ta så mye Rivotril du bare vil, men gi faen i å kjør bil samtidig!
Sitat av pikkoras Vis innlegg
Til og starte med kan man vel drite i og kjøre rusa, ganske respektløst.
Vis hele sitatet...
Sitat av Jerna Vis innlegg
Så du skreiv om din egen dårlige vurderingsevne for at andre skal være mer kritisk?
Vis hele sitatet...
Ja, dette gav meg en oppvekker. Jeg opplevde å ha full kontroll uten å ha det. En viktig lærdom som overhodet aldri skal gjentas. og generelt en advarsel til andre som tror at de mestrer mer enn de gjør.

Jeg er glad det gikk "bra" denne gangen.

Jeg synes det må være på sin plass å dele feiltrinn her inne også. Forhåpentligvis leser andre det og dropper å gjøre de amme feilene.

Spørsmålet mitt: Andre som har fått seg slikke ahaøopplevelser, da spesielt på rivo?
Sist endret av Direktøren; 3. august 2022 kl. 14:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jada selvsagt er det innafor og bra å dele erfaringer.

Men når man gjør det bør man være forberedt på de kritiske kommentarene.

At jeg uttaler meg kritisk om en handling du gjorde betyr ikke at jeg er kritisk til deg ellers. Det handler om det du gjorde. Noen av oss har ganske heftige opplevelser fra trafikken.


Eller hadde du forventa full heiastemning og support?

Bra du innser det var dumt though. Lykke til videre
Sist endret av Jerna; 3. august 2022 kl. 14:03.
Sitat av Jerna Vis innlegg
Jada selvsagt er det innafor og bra å dele erfaringer.

Men når man gjør det bør man være forberedt på de kritiske kommentarene.

At jeg uttaler meg kritisk om en handling du gjorde betyr ikke at jeg er kritisk til deg ellers. Det handler om det du gjorde. Noen av oss har ganske heftige opplevelser fra trafikken.


Eller hadde du forventa full heiastemning og support?
Vis hele sitatet...
Neinei, helt enig. Kritikk er på sin plass. Definitivt ingen forventning om jubelbrøl etter dette. Mer nysgjerrig på andres smell og klønete situasjonen oga dårlig dømmekraft.

jeg tar selvagt all kritikkn til meg.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har opplevd å føle meg helt edru på rivotril, men gjør sjuke ting som jeg ellers aldri hadde gjort som der og da på rivotril føltes naturlig og som en glimrende idé. Har ingen konkrete eksempler, det er mange år siden sist jeg putta i meg det der
Sitat av pikkoras Vis innlegg
Til og starte med kan man vel drite i og kjøre rusa, ganske respektløst.
Vis hele sitatet...
Fort gjort å drite seg ut når man er på piller. Er imot ruskjøring selv, men presterte å kræsje i Xanax rus på 50+ piller. Husker ikke en dritt.

Gjør ikke det samme hvis jeg blacker på alkohol f.eks... Må tvinge i meg piller hvis jeg skal ta det noe mer...

Gikk bra for min del også heldigvis med bare materielle skader som er det viktigste. Mistet lappen i 2,5 år og en regning på ca 150k. Første gang jeg rusa meg ordentlig på piller.
Sist endret av Lykkeleeten; 3. august 2022 kl. 15:23.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jada det har skjedd meg og, spesielt i startfasen når jeg hadde sjuke forventninger til rivo og xanax, sannheten er at det ikke er noe fet rus å hente med mindre man har angst eller blander med alkohol, da er de veldig gøy å innta. Har heldigvis aldri skada andre enn meg selv under pillebruk. Skal man ta de der så holder 1 stykk i MASSEVIS uten toleranse, aldri lur deg selv med at du ikke kjenner noe, neste gang kan det gå skikkelig galt.
Første men forhåpentligvis siste biltur på Rivotril..
Anonym bruker
"Bred Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Virker som du har en litt lattermild tone over hele situasjonen. Slik idiotisk atferd kan fint drepe et barn, forelder, eller for så vidt andre som ønsker å leve et fint og trygt liv. Blir forbannet og oppgitt over å må omgås slike som deg. Voks opp.
Anonym bruker
"Bred Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og du i tillegg poster dette på fukkings freakforum i håp om KP og lols.
Du tok 1 pille, ventet bare 1 time og tok 1 til... Hva kan du om dette stoffet egentlig?

Du tok 2 mg (som allerede er en stor nok dose uten toleranse), ventet ikke på at konsentrasjon i blodet økte, også hev på med 2 mg til for så å kjøre avgårdet i en bil. 4 mg er mye Rivotril. Jeg veier 75 kg og behøver 0,5 mg (altså 1/4 av pillen) for å bli tilstrekkelig påvirket.

Fordelen med lavere doser er at du har mer kontroll og faktisk husker hva du holder på med. Selv på 0,5 mg har jeg tidligere prestert å gjøre eller si ting som jeg senere måtte ordne opp i - heldigvis var ikke hendelsene alvorlige og gikk det seg til, men still - man mister utrolig mye fornuft uten å legge merke til det.

Til slutt - det å knaske Rivotril fører ikke med seg noe "tur". Tura du på alkohol også? Man "tura" faktisk mer på alkohol fordi Rivotril i tillegg til å dempe angst, demper også hele følelsesspekteret, det er en mer "antipsykotisk" benzo enn de fleste andre (uten å faktisk være et antipsykotikum).
Har gjort mange tabber på rivotril men å sette seg i bil tar kaka. Håper du har lært!!!
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde flaks da jeg ble stoppa av politiet at jeg ikke skada noen i den pilletåka jeg kjørte i. Det var en vekker for meg og har ikke kjørt rusa siden aldri tenkt tanken engang. Hva ville du oppnå med å poste om "første tur" på riv? Første biltur?
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lenger opp skrev fyren dette.

¨Ja, dette gav meg en oppvekker. Jeg opplevde å ha full kontroll uten å ha det. En viktig lærdom som overhodet aldri skal gjentas. og generelt en advarsel til andre som tror at de mestrer mer enn de gjør.¨

Tror han forstår poenget. Og hvis han ikke gjør det og gjør samme tabbe igjen, kanskje verre, ja da er han en forbanna idiot som fortjener alt som skulle medfølge dersom det skjer noe alvorlig. Dette er overhodet ikke noe nytt..
Huffameg så ansvarsløst. Håper du gjorde opp skaden du forvoldte på andres eiendom.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En gladnyhet til alle er at man slipper å løpe rundt og drite seg ut på benzo. For man vil utvikle angst av det uansett