Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3256
Heisann!

Har et problem med PCen. Meldingen "Windows utforsker har sluttet å virke" kommer opp, windows utforsker restarter og det samme skjer igjen.
Jeg har prøvd å starte i sikkerhetsmodus, og jeg har prøvd system recovery, uten hell.

Har en helt vanlig HP pc med Vista, Amd phenom tripple-core prosessor, 4GB ram osv. Har også kjørt diagnostics tools, og all hardware er i god stand.

Hjelp!
prøv:
Kjør windowsupdate og se om det er nyere versjoner av internet explorer (eller oppdateringer til IE).
marfo's Avatar
Trådstarter
Det er ikke internet explorer det er noe gale med, men windows utforsker. Jeg har ikke mulighet til å gjøre noe annet en å kjøre oppgavebehandling.
med system recovery mener du at du har formatert pcen helt eller satt den tilbake til f.eks et punkt 4 dager siden? Virker som om du hr fått virus eller at en av system filene er ødelagt.
marfo's Avatar
Trådstarter
Har formatert PCen tilbake til 27/12 2009.