Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 2614
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Okei, nå nærmer TG seg, og da må man jo også ha ei nFF-rekke

I denne tråden skriver dere inn hvem dere vil sitte med og slikt. Diskusjon ang. rekka kan taes i den andre tråden.

Edit: dere setter meg som seater

Edit: Siste frist for å sette meg som seater går ut 14:00 på lørdag. De som ikke har satt meg som seater da, får ikke bli med på nff-rekka.

Edit: Det kan hende jeg ikke skal sitte på nff-rekka i år. Jeg kommer likevel til å sette opp rekka
Sist endret av afen; 4. mars 2004 kl. 23:10.
Tjah, kan sitte med stort sett hvem som helst. IKKE SØPPELNERDER.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
http://home.no.net/afendrak/uploads/bumpasaurus.jpg

Okei, jeg vet at flere av dere skal sitte på nff-rekka. Hvis jeg ikke får noen respons på denne tråden, blir det vanskelig å sette opp rekka. Så, fyll inn hvem dere vil sitte med og slikt. Hvis dere ikke vil sitte med noen spesielle, skriv det.

Altså, alle som skal sitte på nff-rekka, poster her.
meg + cooserk
magne larsen - meg - xaff - ivi - (afen?)
Red-Bull og serial_ki
Hordan blir policy'n med ikke-nff'ere?
Siden vi har med oss en til som vi må sitte med...
Er seatingen ute ellerno?
når begynner seatinga? og når kan jeg gi en person som seater?

og.. hvor skal vi sitte.. vil sitte ganske sentralt jeg.. i skipet altså! midt i eller.no
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Dere setter meg som seater hvis dere skal sitte på nff-rekka.
jeg kan godt ta plassen mellom ivi og afen, hvis det blir som nicho sa.
Jeg vil gjerne ha en plass uten søppelnerder.
Gjerne rundt noen linuxnerder om mulig.
Gjør ikkeno om de poster i rusmiddelforumet heller
da setter du deg til venstre for magne. da eru like ved meg og ivi som driver med bsd.
slenge meg til venstre for orgasmekaren eller noe jeg da af1!
"orgasmekaren" ? woot? meg?
lal, bare for å være llet får jeg installere BSD før TG :P, og mekke ferdig det lille qtec kabinettet
Orgasmekaren var nok orgazmus du
Ok, jeg sitter visst ved siden av Magne Larsen afen, notere!
Saa, jeg havna mellom Benson og Magne?
Hmm, skal sitte med 3 kompiser av meg som ikke akkurat er helt inn i nFF.. fr3nk, Krow-moe, og en som ikke er medlem.. :P
Vet ikke helt om jeg kan slenge meg på nFF-rekka da, men kan jo slenge meg rett ved?
Vidde:
Gaar jo an aa slenge seg ned paa andre sida av rekka eller noe?
Alltid fint aa ha mange freaker samla
må bare få billettene mine jeg... er nr 27 på venteliste regner med at det ordner seg snart. skal kose på nichotin som alltid
Har ingen å kose meg på, jeg... Har ingen venner her, jeg... :'(
mulighet for at jeg, magne larsen, nichotin og tre andre kan sitte litt samla eller? vi skal reise opp sammen
Vidde:
jeg kjenner 2 personer på nFF, men de skal ikke sitte på rekka. Vet ikke om de kommer engang :/
Men alltid gøy å møte litt nye folk da
orgazmus - benson - magne larsen - nichotin - xaff - ivi - xeqtr - afen ?
Hjernen brenner
Lord_Kamikaze's Avatar
Mulig jeg skal sitte på nff rekka, må avklare med noen andre først om jeg skal sitte med dem eller ikke .
Ministry of Love
sptz's Avatar
""* sett meg ved siden av orgazmus du afen, hvis da Nichotin sin rekke er den samme som din..

* slettet min tidligere post
Sist endret av sptz; 3. mars 2004 kl. 19:29.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Lar denne tråden gå til jeg kommer tilbake fra skolen i morra, så setter jeg opp rekka da. Kanskje jeg føler meg snill og legger til personer etter at rekka er satt opp, kanskje ikke. Skriv her hvis dere vil sitte på rekka, og ikke har sagt fra før.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
afen: Fint om du stokker inn meg og koop i kortstokken der. Av ulike grunner kan hverken jeg eller koop sette deg som seater, men om du setter av to plasser litt strategisk så dukker vi opp
Vis hele sitatet...
Legger i denne tråden og, grunnet litt tvetydige navn på tråder...
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Da fikser jeg rekka nå, påmeldingen er stengt. Spør dere pent, kan jeg kanskje få pressa dere inn på en eller annen ende.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
stengt fordi DERE SUGER OG JEG HATER DERE

(ok, så var det fordi afen ba meg om det)
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Trådstarter
Førsteutkast: http://ingdal.net/~afen/nff-seating04.txt

spetznaz: du sitter rett over orgasmefyren
egentlig skulle benson og orgazmus bytta plass, men men. ikke at det er farligst.
er nr 22 på venteliste nå... ingen mulighet for å bli med? :/
Opprinnelig postet av Nichotin
egentlig skulle benson og orgazmus bytta plass, men men. ikke at det er farligst.
Vis hele sitatet...
Det er ordnet uansett, jeg gidder ikke sitte yttrest, orgasme ville ! Vi bytter bare når vi kommer dit, hvis afen ikke vil fikse.. egentlig skulle vel også spetznaz sitte ved siden av orgasme?
Opprinnelig postet av afen
Førsteutkast: http://ingdal.net/~afen/nff-seating04.txt

spetznaz: du sitter rett over orgasmefyren
Vis hele sitatet...
reallife var en stor mann
Opprinnelig postet av Banzai
er nr 22 på venteliste nå... ingen mulighet for å bli med? :/
Vis hele sitatet...
du skulle kjøpt billett av han karn som solgte sin til vanlig pris her om dagen.
orka ikke tanken på fem timer kø :P +at jeg måtte uansett skaffe billetter på vanlig måte til kompisene mine...
så fint at nicho, xaff og ivi sitter sammen.. da kan jeg kose på alle tre på en gang, nesten.. :>
Har dere bestemt dere for hvor nff-rekka blir i hallen? Idag skal jo grupper på mer enn 12 kunne reservere seg plass. Så når jeg ikke får sitte med dere, vil jeg iallefall sitte i nærheten
Opprinnelig postet av mia
så fint at nicho, xaff og ivi sitter sammen.. da kan jeg kose på alle tre på en gang, nesten.. :>
Vis hele sitatet...
jeg, ivi og xaff avtalte jo at vi skulle sitte slik
Opprinnelig postet av Nichotin
jeg, ivi og xaff avtalte jo at vi skulle sitte slik
Vis hele sitatet...
fordi da visste dere at jeg kom til å komme og kose på dere? ;p
har dere forresten tenkt til å sitte på samme sted som dere satt ifjor, med den brede midtgangen?
Opprinnelig postet av intenzo
reallife var en stor mann
Vis hele sitatet...
hvis du leser hele tråden så ser du at jeg har 5 billetter til 5 personer
Ministry of Love
sptz's Avatar
Opprinnelig postet av Benson
Det er ordnet uansett, jeg gidder ikke sitte yttrest, orgasme ville ! Vi bytter bare når vi kommer dit, hvis afen ikke vil fikse.. egentlig skulle vel også spetznaz sitte ved siden av orgasme?
Vis hele sitatet...
egentlig så skulle jeg vel sitte ved siden av orgazmus siden du sa det men afen plaserte meg for meg selv på den andre siden av mittgangen

men hvem er det som skal sitte ved siden av meg? er det "Noen" som i hvem som helst eller er det et nick?
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Tør jeg foreslå at enten denne eller den andre tråden blir stengt?
Med to tråder om akkurat det samme ved samme tidspunkt blir det lett litt rot.
Bakkus sa det. Vi snakker i sticky-tråden i stedet