Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3600
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Har skaffet meg et glass med Xanax Pfizer bikkjebein (30stk) 2mg samt 1 brett pfizer xanax (10 stk 1mg tabs) lillafarget ish.

Alt er apotek og 100% legit.

Jeg kjenner ingen verdens ting.
Har prøvd doser på 3mg uten å kjenne noe. Hvorfor?
Sist jeg tok benzo var var ca et år siden......
R.i.p 23.04.2021
Bilde? Er det dem det ikke står xanax på ,og har en sånn liten firkanta kul liggende dings i midten på siden?
Sist endret av Tarm; 20. juni 2019 kl. 15:32.
Er ofte man ikke "merker" noe når man tar benzo alene, hvis du ikke har noe stress i kroppen.
Følte du deg normal når du tok de? Da føler du kanskje ikke så mye av Xannien.
Ta to eller maks tre pils så får du garantert form. Kjenner heller ikke stort til benzo hvis ikke jeg blander med alkohol og litt røykings.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Normalt å are bli døsig og trøtt av xanor. Noen referer nesten ikke på det heller

Ofte er du ruset på de aleine uten at du merker det. En kompis hadde kanskje lagt merke til snøvlig eller annen endret oppførsel.

Anbefaler ikke å blande med alkohol. I så fall vær forsiktig.

Er lite glass øl 0.3 L og vent 30 min ca før du drikker mer.

Veldig fort å få blackout. Tømme hele glasset og finne på masse dritt du al få konsekvenser av.

Er veldig hardt for kroppen også å blande de to tingene.

Du kan Evt prøve å ta litt mer i stedenfor.

Har du mat i magen?

Medisin funker sol regel best når blodsukkeret er på vei opp.

Valium funker 10x bedre for meg om jeg tar de med en varm kopp kaffe/kakao og en matbit/sjokolade.
R.i.p 23.04.2021
Fikk 3 glass 30stk pr 2mg pfiz fra legit dn vendor. Var bikkjebein men stod ikke xanax på dem bare et nummer. Mener disse funka relativt dårlig.kan ha noe med at jeg var aleine som det sier over her at benzo ikke alltid funker bra alene..
Sist endret av Tarm; 20. juni 2019 kl. 22:16.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei, TS her.
Står u94 på ene siden så er det en sånn «oppoverbakke» firkant på andre siden (på bikkjebeinene).
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, TS her.
Står u94 på ene siden så er det en sånn «oppoverbakke» firkant på andre siden (på bikkjebeinene).
Vis hele sitatet...
Samme greiene jeg fikk for en mnd tid siden. Lite til ingen funk på dem. Mixa dem med tramadol men følte ikke noe mer en det tramadolen ga.
Sist endret av Tarm; 20. juni 2019 kl. 23:36.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ikke sovner jeg på 5mg engang.. og dette er ekte vare!!

Røyker kun weed nå og da, da sovner jeg lett. Kanskje 1 gang i uken
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Samme her. Fikk disse pillene av en meget legit vendor i går. Funket veldig dårlig.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har vel ikke noe med at jeg går på steroider? Gjort i en periode på 1 år nå. Cruise’n blast.

Atm
500mg Test c EW
400mg tren e
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke sovner jeg på 5mg engang.. og dette er ekte vare!!
Vis hele sitatet...
Hvordan er du så sikker på at det er ekte vare? Fake glass som er forseglet eller brett med piller som ser helt ekte ut finnes det en haug av der ute...
Sitat av Alge Vis innlegg
Hvordan er du så sikker på at det er ekte vare? Fake glass som er forseglet eller brett med piller som ser helt ekte ut finnes det en haug av der ute...
Vis hele sitatet...
Det er ekte.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Hvordan er du så sikker på at det er ekte vare? Fake glass som er forseglet eller brett med piller som ser helt ekte ut finnes det en haug av der ute...
Vis hele sitatet...
Kompisen min tok 4mg. Han husker ingen verdens ting, men ble fortalt at han var på byen å brukte 2000 kroner på cheeseburgere på burgerking
Man kommer ikke til å kjenne mye hvis man sitter hjemme og slapper av f.eks. Forsøk å dosere, la oss si, 1-2 mg og utsett deg selv for en situasjon der du vanligvis ville ha opplevd angst og se om du merker en forskjell (altså - sjekk opp damer, føre samtaler med fremmede osv, ikke ran en bank ). Jeg sliter litt med angst selv, og merker derfor benzoer veldig godt, selv 0,5 mg Xanax. Personer "uten" angst vil antakeligvis ikke kjenne stort, bortsett fra muskelavslapping.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kompisen min tok 4mg. Han husker ingen verdens ting, men ble fortalt at han var på byen å brukte 2000 kroner på cheeseburgere på burgerking
Vis hele sitatet...
Haha sånn kan det gå! for visse folk...
Ikke at det sikkert har noen betydning for deg, men det at dem fungerer sånn dem skal betyr ikke at det er ekte apotek vare. Falske xanax er vel de pillene som er mest forfalsket av dem alle. Var egentlig mest derfor jeg lurte på hvordan du kunne vite at det var ekte vare med mindre du selv har tatt dem ut fra ett apotek eller kjenner personen som har gjort det...

Har dessverre ikke noen svar på hvorfor dem ikke fungerer for deg. Har du skyhøy alkohol toleranse f.eks? Har sånne preparater fungert bra på deg før?
R.i.p 23.04.2021
Synes personlig at 1mg ksalol tabs fungerer mye bedre en bikkjebeina . 2 ksalol svinger bra mens et bein funker relativt dårlig. Kan det ha noe med at de polske beina har mindre virkestoff?
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Haha sånn kan det gå! for visse folk...
Ikke at det sikkert har noen betydning for deg, men det at dem fungerer sånn dem skal betyr ikke at det er ekte apotek vare. Falske xanax er vel de pillene som er mest forfalsket av dem alle. Var egentlig mest derfor jeg lurte på hvordan du kunne vite at det var ekte vare med mindre du selv har tatt dem ut fra ett apotek eller kjenner personen som har gjort det...

Har dessverre ikke noen svar på hvorfor dem ikke fungerer for deg. Har du skyhøy alkohol toleranse f.eks? Har sånne preparater fungert bra på deg før?
Vis hele sitatet...
Hei
Har prøvd Imovane og valium før uten merkbar rus.
Vil ikke påstå jeg har skyhøy alkoholtoleranse.

Jeg fikk ikke rus på weed for forsøk nr 23. (Ja, jeg hadde tellinga).


Kan en joint forsterke xanax f.eks?
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Synes personlig at 1mg ksalol tabs fungerer mye bedre en bikkjebeina . 2 ksalol svinger bra mens et bein funker relativt dårlig. Kan det ha noe med at de polske beina har mindre virkestoff?
Vis hele sitatet...
Mener det var Ksalol jeg prøvde for et års tid siden.. mener å huske den var relativt avslappende og digg
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ksasol er min favoritt også. Helt sjef.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Brukt mellom 1-2mg pr dag nå i ca en uke. Ikke tatt idag, kaldsvetter og har en mild form for angst, wtf.
No more!