Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 7833
hei.

jeg bruker opera nettleser på min macbook pro, og er fornøyd med det.

men for kort tid siden stoppet youtube og fungere.
noen ganger kommer det lyd uten bilde, andre ganger kommer feilmelding "nettleser kjenner ikke igjen noen av de tilgjengelige videoformatene. klikk her for å gå til de vanligste spørsmålene om html5"


har googlet litt, men alle postene jeg finner er jo så gamle.

har forsøkt og installere flash flere ganger. skrudd av og på opera turbo. addet youtube på flas-lista

noen tips?

når jeg trykker på se de vanligste spm og html5, er h.264 og WebM VP8 røde forresten
Sist endret av -Robin-; 16. januar 2018 kl. 17:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
dette er over mitt kompetansenivå trur jeg.


hvilken nettleser anbefaler du? jeg likte ikke helt chrome. jeg må ha knapp på fanen for og mute fanen, da jeg bruker mye nett-tv bla mens jeg leser etc..
Uten at jeg har sjekket selv, så tipper jeg du finner en utvidelse til Chrome som gir deg den muligheten.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Tenker du så du får en knapp for å mute en spesifikk tab i chrome?

gå chrome://flags

tab audio muting UI control
Har du sjekket at det er nyeste versjon av Opera? En oppdatering kan funke.

Du kan fint mute faner i Chrome også -- simpelthen høyreklikk på fanen og velg "Mute tab"/"Slå av lyden for faen".

Forøvrig så forblir videoer du åpner i nye faner automatisk pauset helt til du aktiverer fanen. Så hvis du åpner 10 videoer i nye faner, så slipper du å mute/pause alle sammen. (Veldig irriterende i andre nettlesere når du plutselig har 10 faner som begynner å skråle i kor.)
Trådstarter
takke for hjelpen. prøvde og oppdatere opera uten nytte. så jeg lastet ned firefox. funker fint
Bruker du noen form for adblock? Kan hende det som kødder det til!
På Chrome høyreklikker du på fanen for å Mute..