Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4471
Da sliter jeg med et nytt problem. Holder på å sette opp en visning i D8, og ønsker at de tabellradene som har flere elementer kun skal vise en av disse, hvorpå du kan klikke på elementet (evt. på en linke i felt ved siden av). Har prøvd flere metoder så langt i dag, foreløpig uten hell;
  • Fant et javascript som fungerte ca. slik jeg tenker. Prøvde å importere dette, og legge til klassen på listene mine via tpl-filene til Views. Dette fikk jeg desverre ikke til å fungere. Dette scriptet ligger her.
  • Deretter prøvde jeg diverse moduler, uten hell. Fant en som lot meg sette opp en Accordion-visning, men da er det ikke lengre mulig å vise oppføringene i en tabell - i tillegg vises kun tittel og ingen av de andre feltene før du ekspanderer Accordionen.
  • Har også prøvd å skrive om feltene uten hell, da dette er felt med flere oppføringer, som derfor må vises "gruppert". Skriver jeg disse om vil det ikke være på hvert element, men på alle samlet.

Temaet til siden er Bootstrap, og det trenger forøvrig ikke å være Accordion som brukes. Eneste ønsker er at det i utgangspunktet kun vises en oppføring, så kan du få frem alle med å trykke/hover/hva enn som fungerer. Visningen ligger her.
Fikk fikset det ved å legge til en kopi av feltet, gjemme det opprinnelige og skrive om det ekstra feltet slik:

Kode

<a href="#{{ nid }}-users" class="btn btn-info" data-toggle="collapse">Show members</a>
<div id="{{ nid }}-users" class="collapse">
{{ field_research_group_ext_members }}
{{ field_connected_user_names }}
</div>