Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 5779
Noen her som er inne i bitcoin markedet og vet hvordan utsiktene er i November og fremover? Vil det holde seg stabilt? Vil det synke?

Håper noen kloke hoder har tips til om det er lurt å kjøpe nå, snakker om større beløp typ 20k.
Ingen som veit, hvis noen veit det hadde de vært millioner, markedstrend er alltid usikkert. Men sånn det ser ut nå så vil det være stabilt, men igjen så nærmer markedet seg et punkt hvor det gikk drastisk ned forrige gang det traff det, så min anbefaling, kjøp coinsa like før du skal anvende de.
Skulle til å skrive noe ala Ekvivokk skrev, men ved nermere ettertanke tror jeg vi kan se en sterk oppgang dersom Trump blir valgt. Jeg eier ingen bitcoing atm, men tar kanskje et bet der.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Piggyback på tråden; hvor er det best å veksle mellom btc og andre valutaer for tiden?
Trådstarter
Localbitcoins brukte jeg til å selge bitcoins hvertfall.

Det har jo steget litt i det siste, men markedet faller så enormt raskt og så lureste er nok å kjøpe samme dag man skal bruke?
Sist endret av kongolavdenfemt; 30. oktober 2016 kl. 17:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Prisen på bitcoins har gått mye opp og ned men, om du ser på prisstigningen over 2-3 årene, har prisen sakte og sikkert steget jevnt.
Det gjelder for BTC, LTC og en del andre "fiat"-valutaer.
Oversikt


Å spå når de vanvittige hoppene man så i november/desember 2014 er det dessverre umulig .

Robol, har alltid brukt btc-e, ingen tull sålangt ihvertfall
Sist endret av oom; 30. oktober 2016 kl. 18:02.
Trådstarter
Jeg var bare heldig og kjøpte for 2 måneder siden da den var nede i rundt 520 dollar btc. Nå er den jo oppe i 707.30
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Skulle til å skrive noe ala Ekvivokk skrev, men ved nermere ettertanke tror jeg vi kan se en sterk oppgang dersom Trump blir valgt. Jeg eier ingen bitcoing atm, men tar kanskje et bet der.
Vis hele sitatet...
Føler jeg var ganske spot on.
Kimdotcom har i allefall pratet en stund om at verdien vil stige kraftig framover om jeg husker rett. Sjekket nettop en tweet:
Watch Bitcoin, contender for a strong performance in 2017, thanks to plans by @KimDotcom & general disruption http://bloom.bg/2hViCyG
Kim Dotcom har faktisk hatt endel rett i utviklingen.

Følger med på https://bitcoinlive.org/ innimellom
Bitcoin har steget i verdi siden mai 2015. Selv om verdien har steget siden Trump ble valgt, så har ikke den ikke steget FORDI Trump ble valgt. Nå har forøvrig bitcoins nesten like stor markedsverdi som før det store prisraset for 3 år siden.

Jeg bruker http://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/ for å se på priser. De har også priser på de 100 mest verdifulle cryptovalutaene.
Sist endret av Ferner-Jensen; 20. desember 2016 kl. 10:19.
Hadde investert nå men ikke all-in i en coin.
Bitcoin har enda stort rom for vekst og med alt som har skjedd i år (India og flere land som snakker om å fjerne/redusere fysisk valuta, samt at japan nå anser Bitcoin som valuta) tror jeg 2017 vil bli ett godt år for Bitcoin.

Er selv inne der samt Iconomi, Monero og Steem.
Mtgox er i prosessen med å betale tilbake bitcoinsene de "mistet". Det er ingen eksakt dato enda, men det kan muligens påvirke prisen når så store beløp distrubieres til mange forskjellige?
Sist endret av trikker95; 21. desember 2016 kl. 10:46.
Sitat av trikker95 Vis innlegg
Mtgox er i prosessen med å betale tilbake bitcoinsene de "mistet". Det er ingen eksakt dato enda, men det kan muligens påvirke prisen når så store beløp distrubieres til mange forskjellige?
Vis hele sitatet...
Jo det kan det, men ikke med mye vil jeg tro.
Vi kan heller ikke vite eksakt hvor mange bitcoin som eksisterer eller er mistet.
Sitat av svaart Vis innlegg
Vi kan heller ikke vite eksakt hvor mange bitcoin som eksisterer eller er mistet.
Vis hele sitatet...
Jo, det er laget skjema på dette som jeg har sett, der det er listen opp alle personer og hvor mye de skal få tilbake. Vært pågående rettsak lenge.

Husker ikke hvor mye det er snakk om som totalt skulle betales, men det var verdier til fler miliarder som ble borte fra mtgox. De "fant" jo 200.000 bitcoins ved et tilfelle, som de hvertfall har fortalt offentlig.
Sist endret av trikker95; 21. desember 2016 kl. 11:00.
Sitat av trikker95 Vis innlegg
Jo, det er laget skjema på dette som jeg har sett, der det er listen opp alle personer og hvor mye de skal få tilbake. Vært pågående rettsak lenge.

Husker ikke hvor mye det er snakk om som totalt skulle betales, men det var verdier til fler miliarder som ble borte fra mtgox. De "fant" jo 200.000 bitcoins ved et tilfelle, som de hvertfall har fortalt offentlig.
Vis hele sitatet...
Joda fra Mgox burde det være greit. Men tenkte mest på alle lommebøker med bitcoin som folk ikke har tilgang til lenger, som er blitt slettet og annet.
Også er jo spørsmålet om disse bitcoinene som blir betalt tilbake. Blir de dumpet på markedet, solgt til fordel for andre crypto valutaer eller blir dem holdt.
Bitcoin har flyttet mye på seg de siste 24 timene, mye spennende som skjer nå med andre verdier/valuta også.