Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1264
Skulle logge inn på en veldig gammel hotmail bruker jeg har for å hente ut viktige bilder av et familiemedlem, men så kom dette opp "It looks like someone else might be using your account"

Husker jo såklart ikke hva de siste epostene jeg sendte noe til eller hva som evt var på noen av de, alder eller navn jeg registrerte den i når jeg prøvde hotmail sin account recovery.

Fortapt for alltid?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Har du hemmelige spørsmål aktivert? Evt mobilnr ditt? Eller tidligere brukte passord?
Alt dette hjelper å få tilbake kontrollen på brukeren din dersom du fører dette inn i skjemaet når du skal tilbakestille passordet.
Trådstarter
Er en hemmelig recovery adresse, men hva den er aner jeg ikke. Var ikke telefon registrering på den tid, brukte bare 1 passord.
Tidligere (aner ikke om det fortsatt er slik) så var det slik at ubrukte (ikke logget inn på) Hotmail-kontoer ble låst etter 6 måneder, og så slettet etter enda 6 måneder. Så kunne hvem som helst registrere kontoen på nytt.
Du får ikke den meldingen på en konto som er slettet, så din konto finnes fortsatt.
Du må fylle i skjemaet for gjenoppretting av kontoen. De feltene du ikke kan flytte ut, lar du stå blanke.
Har du fyllt i skjemaet og fått avslag på dette, kna du kontakte kundestøtte for Microsoft-konto på epost. De har ikke noen direkteadresse, men du fyller i et formular her: https://windows.microsoft.com/nb-NO/...ive/id-support
For å nå formularet må du logge på med en annen Microsoft-konto. Har du ikke noen slik, kan du lage en ny som du sletter når problemet er løst. Her sender du inn så mye informasjon som mulig om kontoen du vil låse opp. Har du ikke laget noen mapper, fortell dette. Har du ikke sendt noen epost siden 2010, fortell dette. Har du aldri endret passordet, fortell dette. De vil bruke denne informasjonen sammen med det du sendte inn via skjemaet for å prøve å låse opp kontoen.
Hvis de heller ikke lykkes, får du anse kontoen som tapt.