Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 923
Shady Banana
Quix's Avatar
Jeg kan ikke få Youtube til å fungere på min W995. Det funker hjemme av og til men på skole-nettet spiller den av videoen men det kommer ikke bilde eller lyd. Hvordan får jeg Youtube til å virke?
Har samme problemet på noen offentlige nettverk.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Har samme problem på min.

Til å begynne med fungerte det helt greit, men sluttet plutselig å virke.
Over Gprs/3G så får jeg beskjed om at videoen ble avbrutt, og at jeg må starte på nytt.
Over wifi så får jeg bare ikke bilde.

Men går jeg på youtube.com via Opera mini så går det helt fint, selv med dårlig signalmottak over gprs..
Shady Banana
Quix's Avatar
Trådstarter
jeg bruker opera mini men vil jo bruke wifi og ikke vanlig
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Kan jo nevne at jeg også har prøvd w995'ens oppdateringsfunksjon, uten at det gav noe merkbar endring.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
spankingguru
Worner's Avatar
Har nettopp kjøpt en w995 selv og lurer på en ting. Prøver å skrive inn passord til ett WEP nettverk og må skrive det i hex, men ett sted i passordet så er det : D og det blir såklart gjort om til ett smilefjes, så jeg får ikke skrevet inn passordet riktig. Vet noen om noen vei å forhindre dette?