Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  696 63509
Noen måte å sjekke hvor mange experience igjen til neste level?
Sitat av Ozma Vis innlegg
Noen måte å sjekke hvor mange experience igjen til neste level?
Vis hele sitatet...
Ikke foreløpig, desverre.

Admin/Dev: Dere burde legge på en "Are sure you want to delete 'item name'?" og så en "Yes, No" boks. Er litt kjipt at den blir borte med en gang ;o
Sist endret av Tempus; 7. mars 2011 kl. 16:58.
Sitat av Awarize Vis innlegg
Ikke foreløpig, desverre.

Admin/Dev: Dere burde legge på en "Are sure you want to delete 'item name'?" og så en "Yes, No" boks. Er litt kjipt at den blir borte med en gang ;o
Vis hele sitatet...
De er ikke så beigstret for sånne knapper har jeg hørt, og det er bare å være forsiktig så vil det ikke bli noe problem. Om man skal slette alt overflødig tull og det skal komme opp en boks hvor du må bekrefte valget hver gang, tror jeg de fleste hadde blitt latterlig lei til slutt.
spankingguru
Worner's Avatar
Hvis noen er ute etter en billig lvl 9 cpu så benytt sjansen nå. La nettopp ut 15+ stk. Det begynte å bli litt vel mange som bare lå der...
En kalkulasjon på hvordan EXP blir distribuert hadde vært konge, så jeg slipper å lure på om det er best å tape eller vinne her.
Sitat av Anonym48997 Vis innlegg
En kalkulasjon på hvordan EXP blir distribuert hadde vært konge, så jeg slipper å lure på om det er best å tape eller vinne her.
Vis hele sitatet...
Det er sånt de ikke vil si, ettersom det vil gjør det enklere å missbruke spillet.
Sist endret av meitemark; 27. september 2023 kl. 11:23.
Er dette spillet gratis? Eller koster det penger?
Sitat av Crazyness Vis innlegg
Det er sånt de ikke vil si, ettersom det vil gjør det enklere å missbruke spillet.
Vis hele sitatet...
Så vi vil aldri få vite en 'lvl tabell'? Om noen av dere lager en ny bruker, kan dere jo stalke expen selv da .. Om det virkelig er viktig! Men hadde vert kjekt ja

Sitat av KarAtE997 Vis innlegg
Er dette spillet gratis? Eller koster det penger?
Vis hele sitatet...
Det er 100% gratis! Og 100% avhengihetsskapende .. Hadde HTP gitt utslag for THC hadde jeg ikke gått til legen noengang igjen! ^^
Jeg klarer ikke mer. Jeg sitter fast og er frustrert. Jeg er tom for cash.

Jeg har kommet til Pointing the finger: Make sure there is no backup.

Target har:

50 PWR
20 SEC
110 SPD
30 SKI
140 HP

Jeg har
48 PWR
30 SEC
26 SKI
142 HP

Har jeg fucka opp med skillpoints eller?
det meste av hardware er det beste jeg kan få tak i.

Jeg fatter ikke hva jeg skal gjøre lengre.

lvl 11 hacker
Sist endret av Toadftw; 7. mars 2011 kl. 19:29.
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Jeg klarer ikke mer. Jeg sitter fast og er frustrert. Jeg er tom for cash.

Jeg har kommet til Pointing the finger: Make sure there is no backup.

Target har:

50 PWR
20 SEC
110 SPD
30 SKI
140 HP

Jeg har
48 PWR
30 SEC
26 SKI
Vis hele sitatet...
Og det er da du farmer CR for å kjøpe HW og SF. En del av spillet, kjære deg
Sitat av Crazyness Vis innlegg
Og det er da du farmer CR for å kjøpe HW og SF. En del av spillet, kjære deg
Vis hele sitatet...
Hva er best å farme da? det questet jeg tok sist?
Hvordan er det meningen man skal få flere "Bit's" ?

Kjenner jeg starter å angre på at jeg wastet alle på 1 dårlig item.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Toadftw: Er nok meningen å forske litt selv (:
Ardluh: Selger du ting folk vil ha, og de byr bits, så får du bits
Hmm lurer litt her. Hva er best å satse på av security eller hp? når det gjelder skill points altså. å hvilke stats fokuserer dere mest på? å hva anbefaler dere? :-)
Security er til de grader overpowered. 10 mer i security enn de har i power, og de critter 1 konsekvent.
Relativt mange som holder på med multiacc. nå. ser det godt på auksjonene. Mulig du skulle gjort noen grep?
Sitat av Tsunami Vis innlegg
Relativt mange som holder på med multiacc. nå. ser det godt på auksjonene. Mulig du skulle gjort noen grep?
Vis hele sitatet...
Jepp, vi må rydde litt i dag
Ser dere noen dere mistenker er åpenbare multiaccounts gjerne post in-game nick her
#Offisielt Trønder
Er det mulig og få prøve spillet? Facebooklogin funker ikke, htpfreakno er oppbrukt.. alphahackrloost201131 er oppbrukt..

Er det ingen registrer meg knapp?
Sitat av simonpro Vis innlegg
Er det mulig og få prøve spillet? Facebooklogin funker ikke, htpfreakno er oppbrukt.. alphahackrloost201131 er oppbrukt..

Er det ingen registrer meg knapp?
Vis hele sitatet...
Vi er i alpha, og det er invite only foreløpig da vi driver og tester og bugfixer masse, vi vil si ifra når vi åpner for invitasjoner igjen med ny kode

(Blir ikke lenge til)
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Må si spillet deres er veldig vanedannende.

Det går hardt for seg på auksjonshuset, og jeg trenger hele tiden ny hw/sw.

Noe dere bør se på:
- Det tar lang tid før man får melding om at noen har gått over budet ditt, ofte også litt etter man har lagt inn nytt bud på gjenstanden.

- Ekskludering/skjul gjenstand mulighet
Velge nivå hjelper mye til dette, men jeg ville gjerne hatt mulighet til å skjule f.eks. alle harddisker, uten å måtte "checke" alle boksene for de andre gjenstandene.

Jeg har nylig kommet inn i chapter 2, men trenger mer kraft for å slå ut den doble brannmuren.
Vil bare påpeke at det er skummelt tregt å benytte seg av HTP når man er på 3G nett.

Så litt optimaliseringer iforhold til det med sending/mottak av informasjon hadde vært flott =)
Er det meningen at "Generic 2048 kbps xDSL" på spendmore skal koste 19500 bit?
Virker litt overkill i forhold til stats, og det faktum at "you can not afford me" bare koster 10 000 bit og har ekstremt mye bedre stats.
Sist endret av Ocularis; 8. mars 2011 kl. 14:48. Grunn: leif var innom
Sitat av Ocularis Vis innlegg
Er det meningen at "Generic 2048 kbps xDSL" på spendmore skal koste 19500 bit?
Virker litt overkill i forhold til stats, og det faktum at "you can not afford me" bare koster 10 000 bit og har ekstremt mye bedre stats.
Vis hele sitatet...
Alt som koster 10k bits eller mer er det kun de som utvikler spillet som bruker anyways.
Jojo, såpass tenkte jeg meg fram til på egenhånd.
Det er bare det at statsa på den først nevnte Generic 2048 kbps xDSL er nærmere å burde koste 19500 credits istedet.

Eksempelvis har "You can not afford me" +50 stats til alt i tillegg til +500 hp
Generic 2048 kbps xDSL har +3 power +4 security og +15 hp.

Virker litt rart bare er alt jeg sier.
Hvorfor er det slik at man blir totalt knust (typ 3 angrep så er man borte), men når man får 3 poeng til, på secure, så klarer motstanderen knapt å skade deg i det heletatt? (typ 4% per angrep)

Virker totalt ubalansert spillet til tider...
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Hvorfor er det slik at man blir totalt knust (typ 3 angrep så er man borte), men når man får 3 poeng til, på secure, så klarer motstanderen knapt å skade deg i det heletatt? (typ 4% per angrep)

Virker totalt ubalansert spillet til tider...
Vis hele sitatet...
Det er bare i starten desverre. Jeg sitter nå med statsene:
57 power
47 secure
18 speed
23 skill
167 health

Og klarer såvidt de nye oppdragene! Er akkurat ferdig med "Pointing The Finger".
Sitat av Ocularis Vis innlegg
Jojo, såpass tenkte jeg meg fram til på egenhånd.
Det er bare det at statsa på den først nevnte Generic 2048 kbps xDSL er nærmere å burde koste 19500 credits istedet.

Eksempelvis har "You can not afford me" +50 stats til alt i tillegg til +500 hp
Generic 2048 kbps xDSL har +3 power +4 security og +15 hp.

Virker litt rart bare er alt jeg sier.
Vis hele sitatet...

Det var sikkert meningen at det skulle være credits og ikke bits, sikkert bare en liten feil.
Sitat av Opacus Vis innlegg
Det var sikkert meningen at det skulle være credits og ikke bits, sikkert bare en liten feil.
Vis hele sitatet...
Det er nok bits som skal stå. Det ligger jo i navnet! 10k cr tar jo en 10 minutter å skaffe ;o
Sitat av Awarize Vis innlegg
Det er nok bits som skal stå. Det ligger jo i navnet! 10k cr tar jo en 10 minutter å skaffe ;o
Vis hele sitatet...
10min? da er du treig:P har funnet min egen methode for farming av cr jeg:P
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Sitat av Awarize
Det er nok bits som skal stå. Det ligger jo i navnet! 10k cr tar jo en 10 minutter å skaffe ;o
Vis hele sitatet...
10min? da er du treig:P har funnet min egen methode for farming av cr jeg:P
Vis hele sitatet...
Burde vi ikke heller se på hvor mye vi får hvert tick/for 10ap?
her i gården får jeg 5k-8k per tick avhengig av hvor heldig jeg er + auksjoner av ting jeg får da.

edit: til TS/htp admins: hva er maksgrensene på cr, bits etc?
Sist endret av Echuz; 8. mars 2011 kl. 18:11.
Uten å avsløre for mye her så må jeg si spillet ble litt lett etter det siste oppdraget ble lagt til.
Farmet lett 50k på under en halvtime.. Kan jo kjøpe opp Spendmore på null komma niks
Bare i starten?
Er level 18 med:

80 power
84 secure
33 speed
10 skill
171 health

Og har generelt fint få problemer med oppdragene etterhvert som jeg får oppgradert litt fortløpende, men ser ikke helt sammenhengen i hvor mye 3 i secure vil ha å si, i forhold til utfallet i en "kamp".
Sitat av echuz Vis innlegg
Burde vi ikke heller se på hvor mye vi får hvert tick/for 10ap?
her i gården får jeg 5k-8k per tick avhengig av hvor heldig jeg er + auksjoner av ting jeg får da.

edit: til TS/htp admins: hva er maksgrensene på cr, bits etc?
Vis hele sitatet...
Grense?

CR og Bits er det ingen grense på.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Tierra Vis innlegg
Grense?

CR og Bits er det ingen grense på.
Vis hele sitatet...
SWEET! grinding inc. !

Btw, kan dere legge til ønskeliste på spendmore? Kansje til og med noe som man kan sammenligne det man allerede har uten og måtte se på hw/sw på htp?
Sitat av echuz Vis innlegg
SWEET! grinding inc. !

Btw, kan dere legge til ønskeliste på spendmore? Kansje til og med noe som man kan sammenligne det man allerede har uten og måtte se på hw/sw på htp?
Vis hele sitatet...
Wishlist krever endel jobb i baksystemene, høres simpelt ut, men det tar litt tid. Så der må vi prioritere litt slik det er nå på å få unna bugs etc

Men, det er selvfølgelig en feature vi har i tankene
Generic 2048 kbps xDSL koster 20k Bits, misstenker at dette er en feil.
Ehm, hvordan får jeg logget meg på spillet ? Når jeg prøver å logge inn via Facebook så skjer det ingenting, og når jeg skriver inn den koden "htpfreakno" kommer det opp at koden ikke funker :s Any ideas ?
Sitat av Apl3x Vis innlegg
Ehm, hvordan får jeg logget meg på spillet ? Når jeg prøver å logge inn via Facebook så skjer det ingenting, og når jeg skriver inn den koden "htpfreakno" kommer det opp at koden ikke funker :s Any ideas ?
Vis hele sitatet...
Har nevnt det i flere poster her inne, men skjønner at det lett forsvinner i alt engasjementet til brukerne her!

Vi har stengt for invites for øyeblikket, men dere vil få informasjon så snart vi åpner opp for alle på freak.no igjen
Etter siste updaten deres har det komt en fæl bug på Auksjonen :S
Javascript error som det såt "bid to low" på (er ikke for lavt). Forsvinner når jeg trykker ok sånn ca 20 ganger...
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Når man putter masse på auksjonen (t.d. alt) på én gang får man ikke sett alt på "My Auctions". Å sortere etter aktivitet o.l. funker ikke.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
På siste oppdrag i Dreaming, Chapter 1 bruker jeg ofte et AP uten at noe skjer. I tillegg angriper Bowsir meg uten at jeg angriper tilbake. Bug? Det er også litt irriterende at tingene som ligger ute på auksjonen kommer under den firkanten der man kan filtrere søket. Jeg bruker Chrome.
Sitat av kosepaa Vis innlegg
Det er også litt irriterende at tingene som ligger ute på auksjonen kommer under den firkanten der man kan filtrere søket. Jeg bruker Chrome.
Vis hele sitatet...
Trykk en gang på F5 når du har klikket deg inn på auksjonen.
Hvorfor ser Ner0 ut som Justin Bieber?

No offence om det er en admin e.l. ^^
Sitat av Awarize Vis innlegg
Hvorfor ser Ner0 ut som Justin Bieber?

No offence om det er en admin e.l. ^^
Vis hele sitatet...
Haha fantastisk bra kommentar!
Vi tok med Justin Bieber i spillet for vi leste i et metroseksuelt moteblad at kjente fjes var god PR.
Fixed drop quality on higher lvl missions again. Hopefully no more lowlevel drops
Vis hele sitatet...
Hvor lavt er low-level? Er i level 13 og får hele tiden droppet hardware med level 2 og 3... :/
Jeg trykket feil da jeg skulle sette points. Er så vandt med at det er en knapp som man trykker på for godkjenn dette eller hva faen. Så jeg trykket desverre på reset skill points.

Er det mulig å få tilbake de poengene?

Usernavnet mitt er Kl3wten
Var det noen her på forumet som kjøpte noe fra meg for 164k cr og 5 bit? Hva i _ALLE_ dager var det du kjøpte fra meg og hvordan kan et middelmådig objekt rake inn sånne enorme summer?!

Nevermind, det var isonipecaine som var blitt lei spillet og ville gi pengene til en annen freak <3
Er det bare meg, eller er det litt sick å få over 5000 xp for å klare et oppdrag?
Iforhold til 20-30 xp som man fikk mer i starten? Og igrunn fram til level 18ish
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Vet dette kun er alpha, og bugs kommer først, men savner en feature som gjør at man kan tjene XP/Penger uten å gjøre missions, fks Hack a bank, får så utrolig lite XP av å gjøre gamle missions(Om man må lvle litt før man går videre på en annen mission)