Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  696 63514
Sitat av Crazyness Vis innlegg
Gøy at folk som skal rette feil, har skrivefeil selv, selv om det bare var et feiltrykk
Vis hele sitatet...
"Common typo!" *shrug*
Den var litt flau .. Men jeg sa hvertfal fra, og går utifra at du skjønte hva jeg mente
Hadde likt og se en logout knapp
Sitat av sanmagician Vis innlegg
Hadde likt og se en logout knapp
Vis hele sitatet...
Du må bruke http://www.hacktheplanet.no/?logout sålenge
Sitat av Awarize Vis innlegg
"Common typo!" *shrug*
Den var litt flau .. Men jeg sa hvertfal fra, og går utifra at du skjønte hva jeg mente
Vis hele sitatet...
Hehe, skjønte hva du mente ja. Skal være fikset nå
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Er det vanlig og bruke opptil 60-80 runder på hver av oppdragene i "the captain is here"?

15 POWER 24 SECURE 22 SPEED 16 SKILL 95 HEALTH
6AP per tick
Vis hele sitatet...
er temmelig lei og bare misse og ta 1 dmg en gang i blant nå!
trenger man og kunne programere for dette?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av xavi0n Vis innlegg
trenger man og kunne programere for dette?
Vis hele sitatet...
langt ifra, er noe ala Nordic Mafia for geeks
å det kan være jeg som er mildt hjerneskadet men jeg klarer ikke lage en bruker?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
echuz: Du trenger mer PAWAERZ
xavu0n: Du trenger invitasjonskode. Bla et par sider tilbake i denne tråden.
ok jeg fant en men jeg får ikke til og logge inn for man må jo logge inn via faceboom men det står bare eeror occured bla bla

å dette hæres dumt ut men hva skjer hvis hp går til 0?
Sitat av xavi0n Vis innlegg
ok jeg fant en men jeg får ikke til og logge inn for man må jo logge inn via faceboom men det står bare eeror occured bla bla

å dette hæres dumt ut men hva skjer hvis hp går til 0?
Vis hele sitatet...
Da feiler den oppdrag-delen du er på, og du prøver igjen med automatisk full hp.
og jeg har kjøpt en casing på auction og vant budet men hvor finner jeg den?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av xavi0n Vis innlegg
og jeg har kjøpt en casing på auction og vant budet men hvor finner jeg den?
Vis hele sitatet...
I inventory, men den kommer ikke dit før det ticker.
spankingguru
Worner's Avatar
Er jeg veldig blind, eller er det veldig vanskelig å finne ut hvordan man legger ting ut på auksjon? Finner det ikke noen plass
glem det jeg så feil.. nå skal jeg være stilli og slutte og være noob
Sitat av xavi0n Vis innlegg
og jeg har kjøpt en casing på auction og vant budet men hvor finner jeg den?
Vis hele sitatet...
Gå på hardware siden, så på casing. den vil ligge der.
Om den ikke ligger der, har du enten tapt budrunden, eller så kommer den på neste tick
Sitat av Worner Vis innlegg
Er jeg veldig blind, eller er det veldig vanskelig å finne ut hvordan man legger ting ut på auksjon? Finner det ikke noen plass
Vis hele sitatet...
Er ikke verre enn å trykke på "mappa" og derfra velge hva du vil auksjonere bort.
Sitat av Worner Vis innlegg
Er jeg veldig blind, eller er det veldig vanskelig å finne ut hvordan man legger ting ut på auksjon? Finner det ikke noen plass
Vis hele sitatet...
Gå på følgende: Inventory -> Den seksjonen ditt "item" ligger under -> Trykk på 'auction' -> Velg pris -> Håp på at den blir solgt.
hva mener dere en den beste måten og få penger på.... og en funsksjon som gjorde sånn at man kunne slege ting der og da uten at de havnet på auksjon hadde vert velkommen
Sitat av xavi0n Vis innlegg
hva mener dere en den beste måten og få penger på.... og en funsksjon som gjorde sånn at man kunne slege ting der og da uten at de havnet på auksjon hadde vert velkommen
Vis hele sitatet...
Beste måten å tjene penger på akkurat nå er å kjøpe ting på Spendmore, for å så selge de skamdyrt på auksjonen til oss stakkars sjeler som ikke registrerte oss med facebook.
spankingguru
Worner's Avatar
Ah, nå fant jeg det. Viste seg at jeg hadde endel ting jeg ikke kunne auksjonere bort(? Noe jeg finner merkelig, da de har blitt kjøpt på auksjon.). Tenkte ikke på å se på andre tingene mine også

Edit: Det er selvfølgelig fordi tingene er i bruk... Må begynne å tenke litt lenger.
Sist endret av Worner; 6. mars 2011 kl. 01:40.
Sitat av Worner Vis innlegg
Ah, nå fant jeg det. Viste seg at jeg hadde endel ting jeg ikke kunne auksjonere bort(? Noe jeg finner merkelig, da de har blitt kjøpt på auksjon.). Tenkte ikke på å se på andre tingene mine også
Vis hele sitatet...
Det du ikke kan auksjonere bort, er det du har equipped.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Worner Vis innlegg
Er jeg veldig blind, eller er det veldig vanskelig å finne ut hvordan man legger ting ut på auksjon? Finner det ikke noen plass
Vis hele sitatet...
Inventory. Ikonet er en grønn mappe.

Edit: Sloooow
Sist endret av Jonta; 6. mars 2011 kl. 01:44.
Jeg bare tenkte på en ting .. Hvorfor ha .no domene på et spill som skal gå utenfor Norge? ^^
Er jo selvfølgelig kult å vise at det faktisk er norsk, men hadde det ikke vert mer normalt med en .com?
men hvorfor står ting på engelsk å ikke norsk?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
fordi det ikke bare er nordmenn som spiller ..?

Jeg bare tenkte på en ting .. Hvorfor ha .no domene på et spill som skal gå utenfor Norge? ^^
Er jo selvfølgelig kult å vise at det faktisk er norsk, men hadde det ikke vert mer normalt med en .com?
Vis hele sitatet...

.
Sist endret av Echuz; 6. mars 2011 kl. 02:10.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av xavi0n Vis innlegg
men hvorfor står ting på engelsk å ikke norsk?
Vis hele sitatet...
Fordi det ikke bare er nordmenn som spiller. Han som leder er så vidt jeg har forstått fra USA.
Sist endret av thomasf; 6. mars 2011 kl. 02:10.
finnes det en annen måte å få at på enn vente på tic?
Sitat av xavi0n Vis innlegg
finnes det en annen måte å få at på enn vente på tic?
Vis hele sitatet...
Nei. Titegn
msn burde kunne kjøpe det for cr eller bit
Sitat av echuz Vis innlegg
fordi det ikke bare er nordmenn som spiller ..?




.
Vis hele sitatet...
Hvor er logikken din? Det er .no domene, fordi det er utenlandske spillere ..?
Tenk deg om èn liten gang til Og kom deg på msn!(intern)
Sitat av Awarize Vis innlegg
Jeg bare tenkte på en ting .. Hvorfor ha .no domene på et spill som skal gå utenfor Norge? ^^
Er jo selvfølgelig kult å vise at det faktisk er norsk, men hadde det ikke vert mer normalt med en .com?
Vis hele sitatet...
Godt mulig, men hacktheplanet.com er gjerne en smule opptatt, og har vært det de siste 12 årene. Freakforum hadde i mange år .nu som endelse. Endelser på domenenavn totalt irrelevant, og sier ingenting om innhold eller språk.
selv om jeg har kjøpt ting og jeg finner dem på hardware kan jeg ikke innstalle dem?
Sitat av xavi0n Vis innlegg
selv om jeg har kjøpt ting og jeg finner dem på hardware kan jeg ikke innstalle dem?
Vis hele sitatet...
Da er du ikke høyt nok level. Se på tallet øvre høyre hjørne på det du har kjøpt, og sammenlikn det med det som står etter nicket ditt oppe til venstre på skjermen.

I mitt tilfelle står det: meitemark LV 10 HACKER

Dvs, jeg kan bruke level 10 utstyr.
Sitat av xavi0n Vis innlegg
selv om jeg har kjøpt ting og jeg finner dem på hardware kan jeg ikke innstalle dem?
Vis hele sitatet...
Enten så er du ikke i høyt nok level til å installere det du har kjøpt, eller så har du ikke flere slots ledig.
ok takk titegn
Sitat av xavi0n Vis innlegg
ok takk titegn
Vis hele sitatet...
Du kan feks ikke bruke den harddisken du byr på nå før du er lvl 5

(men det ligger ute en lvl 1 harddisk som du kan kjøpe og bruke)
Sist endret av meitemark; 6. mars 2011 kl. 03:38.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Moro at det har kommet en del nytt på auksjonene og SpendMore, men er det bare meg eller har alt av rewards forsvunnet fra oppgavene?
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Moro at det har kommet en del nytt på auksjonene og SpendMore, men er det bare meg eller har alt av rewards forsvunnet fra oppgavene?
Vis hele sitatet...
det er nok ikke bare deg, alt av rewards (troor det er alle) er forsvunnet til meg også
Noen som har klart "Pointing the finger" her?
Første oppdraget altså =)

Har 29 i secure og 32 i power, og blir drept etter 2-3 runder :S
Må jeg virkelig opp i 35-40 i secure for å klare den?

Kunne det ikke vært lurt å balansert oppdragene litt eller noe slikt?
Enkelte oppdrag krever 2-3 runder, andre krever 20-30 runder, så har man slike oppdrag som man ikke har nubbesjangs på, uten å måtte oppgradere alt....
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Blackkoz: Nettopp kommet dit. Satser på å spille denne og foregående nivåer en del for å få XP til å oppgradere. Pengene brukes på å oppgradere utstyr (obviousmobile incoming).

Jeg synes det funker helt greit. Det er ikke som om det er helt annerledes å «hacke» et nivå man har gjort før, enn et nytt.
Problemet med å ta tidligere mål, er at man ikke tjener en dritt xp på det nesten.
Ca 6 per ap man bruker.

Jeg har lagt ut på den store reisen til level 12, mens jeg avventer to søte leveranser...

Problemet er bare at ting er alt for ubalansert. Man møter på ekstremt lette utfordringer helt til man treffer på en som krever lang tid slik at man får bygd seg opp, før man igjen kan forsette med alt for lette utfordringer.
Vansklighetsgraden skulle økt gradvis istedet.
Sist endret av Blackkoz; 6. mars 2011 kl. 11:26.
Skrivefeil: Run script changing all the file names to "No_jail_can_hold_me

Fikset: Run script changing all the file names to "No_jail_can_hold_me"
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
Moro at det har kommet en del nytt på auksjonene og SpendMore, men er det bare meg eller har alt av rewards forsvunnet fra oppgavene?
Vis hele sitatet...
Står det at det ikke er noen rewards der det står "POSSIBLE TASK REWARDS"?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Jepp, står "none" på de aller aller fleste motstanderne.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Tierra: Ja, det gjør det mange steder. Og man kan få rewards som ikke er annonsert.
wooot, spendmore funker! =)
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av x1co Vis innlegg
wooot, spendmore funker! =)
Vis hele sitatet...
Ikke her dessverre. Følgende skjer:

- Jeg trykker på spendmore-knappen når jeg er i HTP.
- Jeg blir tatt til spendmore-siden.
- Der finner jeg ikke noe innloggingsfelt, men det står "Log in with your HTP-account".
- Trykker jeg på denne blir jeg tatt tilbake til HTP, og kan gjenta prossessen.

- Jeg kan legge varer i handlekurven, og når jeg kommer til checkout kan jeg velge fraktmetode. Men jeg kan ikke avslutte kjøpet (får hvertfall ingen indikasjon på at jeg kan).
Sitat av Jonta Vis innlegg
Ikke her dessverre. Følgende skjer:

- Jeg trykker på spendmore-knappen når jeg er i HTP.
- Jeg blir tatt til spendmore-siden.
- Der finner jeg ikke noe innloggingsfelt, men det står "Log in with your HTP-account".
- Trykker jeg på denne blir jeg tatt tilbake til HTP, og kan gjenta prossessen.

- Jeg kan legge varer i handlekurven, og når jeg kommer til checkout kan jeg velge fraktmetode. Men jeg kan ikke avslutte kjøpet (får hvertfall ingen indikasjon på at jeg kan).
Vis hele sitatet...
Funker her også. Jeg trykka på den knappen på menyen. Ikke den menyen når du trykker på Powerknappen. Da står det logg in HTP bla bla. Jeg trykket på den. Så trykket jeg på Spendmore knappen også så kom jeg inn..

Noen som vet når vi kan lage guilds og PVPe?