Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2931
Dette er en cola som er blandet med kreatin, eller rettere sagt blandet ut med.
Kan dette være grunnen til nummende effekt eller er det et tegn på god cola?

Første gang jeg har fått denne effekten er av denne blandet med kreatin..

Tanker?
Har ingen erfaring med cola sånn sett, men kreatin derimot. Kan umulig være det som bedøver tunga di, det kan jeg i alle fall si etter all den kreatinen jeg har slukt ned med åra
Sitat av Molykun Vis innlegg
Har ingen erfaring med cola sånn sett, men kreatin derimot. Kan umulig være det som bedøver tunga di, det kan jeg i alle fall si etter all den kreatinen jeg har slukt ned med åra
Vis hele sitatet...
Slukt ja, men snortet?
ArbeidsledigProletar
Kokain nummer, det gjør ikke kreatin. Så det er vel en del "cola" i blandingen da?
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Kokain nummer, det gjør ikke kreatin. Så det er vel en del "cola" i blandingen da?
Vis hele sitatet...
Med andre ord har jeg bare fått dårlig cola frem til nå.. haha good to know
Altså, det kan jo godt være blandet ut med et annet lokalbedøvende middel, så kolaen trenger ikke være så ren.
Sitat av Chilltrolig Vis innlegg
Dette er en cola som er blandet med kreatin, eller rettere sagt blandet ut med.
Kan dette være grunnen til nummende effekt eller er det et tegn på god cola?

Første gang jeg har fått denne effekten er av denne blandet med kreatin..

Tanker?
Vis hele sitatet...
Det første som jeg kjenner er en sterk kjemisk smak på tungen, blir ikke nummen da. Tviler på at det er kreatin som gjør deg nummen, jeg har spist opp mange bokser med kreatin men uten å bli nummen. Ble du ikke rusa av colaen?

Max
ArbeidsledigProletar
Sitat av Chilltrolig Vis innlegg
Dette er en cola som er blandet med kreatin, eller rettere sagt blandet ut med.
Kan dette være grunnen til nummende effekt eller er det et tegn på god cola?

Første gang jeg har fått denne effekten er av denne blandet med kreatin..

Tanker?
Vis hele sitatet...
Altså, går ut i fra den kursive setningen at han vet at det bare er buffet med kreatin. Fra den fete setningen så spør han om det er kreatinen som nummer eller ikke, det er det ikke.

Ikke for å være pirkete eller no :P
hvis ikke du får det som stein er det som oftest drittkola blandet ut med bla speed.
man blir som oftest litt bedøvet av kolaen uansett,men er det riktig god vare så kjenner du bedøvelsen MEGET godt for å si det sånn
Det hender visstnok at de blander det med lidokain. Det er lokalbedøvende.
spankingguru
Worner's Avatar
Det er vel verdt å nevne at det ikke er noe problem å gjøre om kolaen til harde klumper. Kan fint gjøre det på en halvtime, så at det er ett sikkert tegn på kvalitet stemmer ikke. Harde klumper med kokain kan være like mye blandet ut som pulver.
Sitat av Cosmos Vis innlegg
hvis ikke du får det som stein er det som oftest drittkola blandet ut med bla speed.
man blir som oftest litt bedøvet av kolaen uansett,men er det riktig god vare så kjenner du bedøvelsen MEGET godt for å si det sånn
Vis hele sitatet...
Jeg kan sammenligne det med tannlegen, eneste som forvirret med var at effekten ikke var deretter, derfor jeg lurte på om kreatinen kunne ha noe med dette å gjøre og..
Det kan være blandet med kodein, det er ganske vanelig. Og bedøvende........
det er grei cola spedd i(but no cigar) men blandingsforholdene er dog noe usikkert,må bare ta en grei porsjon til å begynne med samt drikke litt alkohol,da jeg mistenker jeg vet hvilke type det er høhøhø
Sitat av KarlMySuitcase Vis innlegg
Det kan være blandet med kodein, det er ganske vanelig. Og bedøvende........
Vis hele sitatet...
Kodein er smertestillende, ikke bedøvende. Dessuten er det et opioid og ville virket mot sin hensikt hvis det ble blandet med kokain.
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Kodein er smertestillende, ikke bedøvende. Dessuten er det et opioid og ville virket mot sin hensikt hvis det ble blandet med kokain.
Vis hele sitatet...
Ok, bare gjettet. Siden jeg så noen gjøre det engang (Blandet colaen med kodein). Men siden det fins bæde ibuprofen og paracetamol(staves?) krem, så kan det jo også hende at kodein gir en lett lokal bedøvende effekt rundt tenna vist du gnir det inn. Noe som kan hjepe og lure folk til at det er "god" cola. Selv bruker jeg ikke cola, da dette er kjeeeeeedelig.
Jeg skjønner ikke helt hva du mener, men ibuprofen eller paracetamol virker heller ikke bedøvende. Nei, det kan ikke hende, kodein virker ikke lokalbedøvende, men som et generelt sentralnervøst smertestillende. Mtp kodeins virkning, vil det ikke akkurat få folk til å tro at det er bra kokain.
Hmmm, merkelig. Men jeg brant meg på hånda en gang, så hadde en jente paracet krem i veska. Med den oransje paracet logoen og hele pakka. Som jeg smurte på, og det hjalp ganske mye. Kanskje det var noen tileggsstoffer :S?
Vennligst la være å poste videre i denne tråden, KarlMySuitcase, slik synsing og gjetning vil vi unngå i rusmiddelforumet.
Ja, god kokain nummer som faen, men det gjør også enkelte bøffeprosjekter, siden procain og lidocain kan blandes i for å skape denne effekten.

Hvis den ikke nummer så er det som regel dårlig vare, dog for mye numming kan være et tegn på utblanding. Hvis den varer lenge så er det gjerne speed/meth i, uansett hvor mye den måtte numme. Det skal ikke mye av en annen stimulant til for å piffe den opp.

Og steinform, som tidligere nevnt, er desverre heller ikke nødvendigvis et tegn på god vare.
Er få å oppdage kvalitetstegna på Kokain. Greit å se om innholdet holder lik farge og om konsistensen er lik. Skal siest ar ''rock'' har blitt et kvalitetstempel i Norge uten noe logisk forklaring på det. Kokain av god kvalitet oppløses/hakkest opp veldig enkelt. Ca all kokain som blir oppdelt i Nederland(Som regel der små-småstore partier kommer fra) blir blandet med bedøvendemiddler. Hører skjeldenheten til at du får kokain som er sterkere enn 50% i Norge, du vil nok aldri få det på gateplan, så synsing av hva man får i seg har lite for seg, godt over halvparten av det som går opp i nesen har ingenting med kokain å gjøre. Husker ikke helt eksakt, men mener å huske at for 1-2 år siden at gjennomsnittet var 35%. Tett knyttet til hvorfor prisen har synket, før kostet 1gram rundt 1500,- og da var det som regel 70%++, så at det har blitt noe billigere er vel igrunn en tolkningssak det og ;-)
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Vennligst la være å poste videre i denne tråden, KarlMySuitcase, slik synsing og gjetning vil vi unngå i rusmiddelforumet.
Vis hele sitatet...
Greit greit, har lite erfaring med kokain uansett...

btw. EZtest har fått kokain test, for dere som er fan: http://www.eztest.com/shop/product_d...=0&item_id=133
Sist endret av KarlMySuitcase; 25. juni 2010 kl. 18:49.