Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2205
minnes for ikke lenge siden, der var tips om hvor man kunne kjøpe win10 serial, men har glømt tråden, noen som har tips til billig win10?
Er interessert sjæl.
dette er virkerlig noe som er lett og søke seg selv fra til bra skriv "buy win10 serial"
selv bruker jeg g2a
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
dette er virkerlig noe som er lett og søke seg selv fra til bra skriv "buy win10 serial"
selv bruker jeg g2a
Vis hele sitatet...

seff søkbart, men liker å vite at flere før meg har hatt hell me eventuell vendor.
Fant ingen win10 på G2A foresten.
(faan at jeg skulle glemme å bookmarke den siden, var rundt 250-400 pr kode)
Sist endret av Eyeamare; 19. mars 2019 kl. 16:56.
Kjøpt selv serial på ebay, win 10 enterprise til 33 kr. funker fjell
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av RapTouR Vis innlegg
Kjøpt selv serial på ebay, win 10 enterprise til 33 kr. funker fjell
Vis hele sitatet...
Det er MSDN-nøkler. Dei er nøyaktig like lovlige som piratkopier i prinsippet.

Win10 Ent får du i utgangspunktet ikkje uten volumlisensavtale...
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er MSDN-nøkler. Dei er nøyaktig like lovlige som piratkopier i prinsippet.

Win10 Ent får du i utgangspunktet ikkje uten volumlisensavtale...
Vis hele sitatet...
Ja, ingen av de som selger billig på ebay og o.l er lovlig, men bedre enn å cracke win som jeg har gjort i alle år
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
https://www.cjs-cdkeys.com/products/...wnload%29.html har kjøpt 2 eller 3 stk der, etter å ha reinstallert byttet hardware flere ganger. Sist gang husket Microsoft att jeg hadde kjøpt fra før.
Ikke en pen side å se på men 107kr. Har kjøpt 10-20 spill derifra også.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er MSDN-nøkler. Dei er nøyaktig like lovlige som piratkopier i prinsippet.

Win10 Ent får du i utgangspunktet ikkje uten volumlisensavtale...
Vis hele sitatet...
Hva er det for oss som kjøper disse nøklene som er ulovlig ?

Jeg har brukt slike billig nøkler Siden win 7 og aldri hatt noe problem. Vil tippe jeg har brukt ca 100 til 150 nøkler.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Hva er det for oss som kjøper disse nøklene som er ulovlig ?

Jeg har brukt slike billig nøkler Siden win 7 og aldri hatt noe problem. Vil tippe jeg har brukt ca 100 til 150 nøkler.
Vis hele sitatet...
Du bryt lisensvilkåra.

No går i praksis hverken Microsoft eller andre etter privatkunder, så risikoen er null, men det er altså jamgodt med cracka versjon.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du bryt lisensvilkåra.

No går i praksis hverken Microsoft eller andre etter privatkunder, så risikoen er null, men det er altså jamgodt med cracka versjon.
Vis hele sitatet...
Sant, men slipper bryderiet med å hente ny win 10 tool, riksko for virus. og at windows crack blir fjernet med update
Om du har en lisensnøkkel til Windows 7 eller 8 kan du bruke den til å installere ekte Windows 10 gratis.

Fant også et mirakelprogram kalt MSToolkit, testes på eget ansvar!
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Om du har en lisensnøkkel til Windows 7 eller 8 kan du bruke den til å installere ekte Windows 10 gratis.

Fant også et mirakelprogram kalt MSToolkit, testes på eget ansvar!
Vis hele sitatet...
Ja, Bruker orginal win 7 serial på hovedstajonær PC nå
Jeg kjøpte Windows 10 PRO i forrige uke for 107 kroner. Ganske mye billigere enn om du kjøper på komplett åssåvidere til 1700 kr ...

https://www.urcdkey.com/microsoft-wi...l_1966-20.html ( Bruk kupongkode: ST ) for å få det noe billigere.

Jeg fikk min cdkey instant og den funket utmerket.