Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 987
Hei, Noen som vet problemet hvorfor ikke Fraps vil recorde desktop på min win10 pc?

http://bildr.no/image/MFBYeTZZ.jpeg
Har desverre ikke svaret på spørsmålet ditt, men om du ikke finner utav det så vil jeg gjerne anbefale OBS(Open Broadcaster Software) som i utgangspunktet er rettet mer mot streaming, men kan fint lagre til fil også. Det er gratis, har masse addons og kan tilpasses med layers og annet morsomt.

Jeg trudde i utgangspunktet ikke fraps kunne recorde desktop at all. Men hva er det som skjer når du trykker record? Ingenting?
Jeg tror også det at fraps ikke kan recorde i skrivebord. Mye mulig det går an, men har aldri fundert noe over det da jeg ikke trodde det fungerer.
Fraps kan ikke recorde desktop. Jeg har i hvertfall ikke funnet en måte å gjøre det på
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Har desverre ikke svaret på spørsmålet ditt, men om du ikke finner utav det så vil jeg gjerne anbefale OBS(Open Broadcaster Software) som i utgangspunktet er rettet mer mot streaming, men kan fint lagre til fil også. Det er gratis, har masse addons og kan tilpasses med layers og annet morsomt.

Jeg trudde i utgangspunktet ikke fraps kunne recorde desktop at all. Men hva er det som skjer når du trykker record? Ingenting?
Vis hele sitatet...
Kan man bruke .AVI filer på OBS da?

Sitat av kosatek Vis innlegg
Fraps kan ikke recorde desktop. Jeg har i hvertfall ikke funnet en måte å gjøre det på
Vis hele sitatet...
Det er mulig det jo. Har gjort det på windows 7.
Sist endret av Inspires; 29. november 2015 kl. 22:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Inspires Vis innlegg
Kan man bruke .AVI filer på OBS da?



Det er mulig det jo. Har gjort det på windows 7.
Vis hele sitatet...
Hmm, begynner å miste teken på teknologi . Da er det bare å se bort ifra min tidligere melding!
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du kan finne en workaround for å få fraps til å spille inn skrivebordet, avhenging om du bruker Aero/Win7/8 eller 10.

Kan jeg spørre hvorfor du vil bruke Fraps når du har et Nvidia skjermkort og kan bruke Nvidia ShadowPlay?