Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1493
Pappa sin stol er ikke i god stand lenger, og han har småhintet om at han ønsker seg en ny stol til "kontoret" sitt, der han tilbringer kveldene sine.

Er det noen som har tips om en billig kontor/komfort/myk og god stol som jeg kan gi han i julegave?

Edit1: Tittelen skulle selvfølgelig vært "Julegave til Pappa."
Edit2: Med billig mener jeg sånn rundt 500-2000,-

PS: Han er i 70-årene.
Sist endret av BearSleeps; 9. november 2019 kl. 23:56. Grunn: det er innlagt "edit" i innlegget.
Kan anbefale Markus fra IKEA, koster 2000 og har de nødvendige justerbare innstillingene man trenger, kan være vanskelig å finne gode stoler til enn så billig penge, men vil si dette er en av de som snor seg igjennom nåløyet
Ikea Markus er en veldig god stol til prisen, har den selv. Er vel rundt 1600 for den med stoff, og 2000 for den med skinn. Begge er forsåvidt bra, er vel litt smakssak. Personlig foretrekker jeg den med stoff da den andre blir så klam.
Takk for gode tilbakemeldinger. Stolen ser jo stilfull og behagelig ut.
Vi får se når det nærmer seg desember