Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1013
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.
Tenkte å legge ut, en ny låt, jeg har laget. Det skal jeg gjøre i en Facebook-gruppe, som jeg har opprettet.

Hvilken dag i uken, for å bli sett av flest?
Er det noe klokkeslett, som passer?
Hei,
hvilken målgruppe er du ute etter?
Prøv å google Best times to post on social media. Mange som har undersøkt dette. Søndag kveld er generelt bra. Når har folk tid og lyst til å bruke nettet? Ettermiddagen er bedre en på dagtid o.l.
Fredag er den dagen de fleste jeg kjenner som prøver å leve av musikk gir ut sine nye sanger.
Sist endret av surrrr; 25. februar 2018 kl. 20:42.
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Uten å ha hørt låta foreslår jeg søndag kl. 11.00 - Det er omtrent da folk våkner av kjerkeklokkene, og det første de gjør er å ta opp mobilen.

Spøk til side; Legg ut regelmessige oppdateringer i gruppa, og merk deg når gruppa har høy aktivitet og lav aktivitet. Når får postene likes og kommentarer. Jevnt igjennom døgnet, eller på spesielle tidspunkter. Så slipper du låta i en periode der den spesifike gruppa du vil nå har høy aktivitet. Når det er et så konkret tilfelle er det vanskelig å svare bedre.
Sist endret av Svartedauden; 25. februar 2018 kl. 21:20.