Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3163
Vurderar å flytte inn i Campingvogn for ca 2 år. Noen som har gode tips for Campingplasser i Stavanger/Sandnes el. omeng som har helårsleie? Personlege erfaringar? Prisar? Alt av tips og tankar mottas med glede Har ei Hobby exclusive 720 som blir bopelen..

Korleis må eg gjera det med adresse? Postbox? Eg vil ikkje ha noko anna buplass utenom vogn på ein campingplass...
Sist endret av Anti-Jante; 19. september 2016 kl. 01:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
I min søken på en smokespot som nyinnflyttet student i Sandnes snublet jeg over denne campingplassen - http://www.volstadskogen.no/
Veldig fine og rolige omgivelser.
Ringte faktisk dit i dag for å sjekke pris. Mente han sa 2200 i måneden pluss strømmen ein bruker, poletter for vaskemaskin, men gratis internett. Har ikkje vore innom å sett da men, men ser jo fint ut på bildene..
Sist endret av Anti-Jante; 19. september 2016 kl. 03:16.