Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3794
Hadde virkelig ikke peiling på hvor jeg skulle poste dette, men hvis jeg bomma totalt (som vanlig) ber jeg ydmykt om unnskyldning og håper admin ser råd for å flytte posten

Kom over en nettside når jeg lette etter en ny norsk nettbutikk for kjemikalier, http://www.hjellekjemi.no/Sekker_ArticlesList_9.aspx og lurte på om noen hadde handlet der før. Utvalget er ikke akkurat top shelf hva brukbare kjemikalier angår, men det finnes et og annet der inne og det virker som om de kan bestille hvis man spør om det. I tillegg får man store kvanta, og det er jo en fordel.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Har ikke handlet der, men kjenner jeg sliter litt med å stole på en leverandør som ikke har annet enn et bilde av emballasjen på produktsidene sine.
Kunne i det minste hatt datablader.
Nå virker dette mer som en info-side over hvilke produkter som selges, og ikke en mulighet til å kjøpe noe.

Datablad burde kanskje vært medlagt på nettsiden, men virker som at siden er under oppbygning også.


Du burde uansett vite hvilke produkter du er ute etter, og et datablad vil da være ganske lett å oppdrive, evt få utlevert når man henter varene.