Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 930
noen som kan fortelle meg hvilke programmer jeg burde bruke for å koble telefonen til maskina ? og om program som tar opp samtaler og forvrenger stemmen osv ?
vært litt tuft å testa ut ettersom
Fulgte med et program i .. hmm.. Win ME (?) som kunne ringe opp til telefon osv.

Til å vrenge stemmen kan du bruke Lydinnspilling som fulger med Windows, bare speede den opp/slakte ned osv

Dårlig tips men det er _SENT_


Ligger forresten et i Windows 2000 Pro også som funka fett, testa just
oink's Avatar
Trådstarter
hehe, takker for tips, men får nok jeg og legge meg.. får se imorgen om jeg orker å begynne.. *gjesp*
lydinnspilling blir vel litt tamt hvis du skal ha det skikkelig moro, må ha et program som pitcher uten å speede opp/sakke ned. også litt moro å speede opp/sakke uten å pitche også, får deg til å høres ut som den rene scatman.
Readme Please 2000

Den leser en tekst for deg i flere forskjellige stemmer, funker best for engelsk da..
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Kobler du telefonen til PC'en kan du vel også få slike løgndetektor program, som viser hvor stor sannsynlighet det er for at samtalepartneren din lyver, det er litt knasj da, men tviler på at det funker så altfor bra.
z0py3r: Åj? Har du noen eksempler på slike proggies?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Opprinnelig postet av Prazor
z0py3r: Åj? Har du noen eksempler på slike proggies?
Vis hele sitatet...
Ja, satt å leste om dette for ikke så lenge siden, var vel nevnt noen program der, skal prøve å finne igjen.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Hmm, det var visst et blad jeg leste dette i... Tror neppe jeg finner igjen det, men jeg skal ta å sjekke litt rundt på nettet å se om jeg finner noe der....
Hvordan skulle man klare å koble telefonen til datamaskinen da? Da må man vel enten ha noe USB-utstyr, et modem med telefonutgang eller et eller annet type kort? Noen som vet noe om dette?

Hadde vært artig å ha menneskene jeg snakket med over telefon på høyttalerne på stereoanlegget.
Opprinnelig postet av Stormen
Hvordan skulle man klare å koble telefonen til datamaskinen da? Da må man vel enten ha noe USB-utstyr, et modem med telefonutgang eller et eller annet type kort? Noen som vet noe om dette?

Hadde vært artig å ha menneskene jeg snakket med over telefon på høyttalerne på stereoanlegget.
Vis hele sitatet...
ISDN kort?
Et isdn-kort? Personlig har jeg ikke dette, da jeg er tilkoblet nettet via et nettverkskort. Men faren min har jo et isdn-kort, og det kortet er det kun en utgang på - nemlig til isdn-uttaket.

Skjønner ikke helt hvordan man skal få koblet en telefon til maskinen når det kun er en utgang?
Opprinnelig postet av Stormen

Skjønner ikke helt hvordan man skal få koblet en telefon til maskinen når det kun er en utgang?
Vis hele sitatet...
Det jeg tenkte var du brukte PCens mikrofon og høytalere til å snakke og "motta snakk", ikke faktisk bruke telefonen.
Better than thou.
Opprinnelig postet av Stormen
Skjønner ikke helt hvordan man skal få koblet en telefon til maskinen når det kun er en utgang?
Vis hele sitatet...
Det er jo in og utgang på den ellers så ville ikke pc'en mottat noe informasjon. Hvis du har modem (noe du sa du ikke hadde, men kanskje du har et liggende) så kan du koble på det og prøve å ringe med det mens søstra di prater på telefonen med typen sin. Da vil du høre hva de prater om.
Doh! Ja, selvfølgelig. Min feil.