Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1015
Hei,
nå har det seg slik at jeg har slektninger i utlandet med mye penger. Jeg har derfor i den anledning jeg fått tildelt og vil bli tildelt større summer med penger ( 400 ++)
Den ene personen har nå gått bort, og det er flere i familien som snart vil dø.

De har ikke tilknytning til Norge eller Europa. Det er snakk om et asiatisk land.

Jeg prøver å finne regler til det med å motta store summer fra utlandet via bankvesenet, men informasjonen på dette er veldig snever.

Hvordan går jeg fram om jeg skal få overført 200k til kontoen min i Norge? Hva kan skje? Hva må jeg gjøre?
Vil staten på noe som helst måte kunne ta pengene mine? Hva kan banken gjøre?

Jeg vil gjøre det her på en mest mulig ryddig måte. Pengene stammer ikke fra noe kriminell virksomhet. Jeg vil bare ha pengene overført fra utlandet på en ryddigst mulig måte.
Sist endret av Rogen Azado; 28. september 2019 kl. 09:59.
ring banken din.
du kan fint motta disse pengene. husk og før de opp på selvangivelsen din.
om myndighetene skulle ha spm tar de kontakt med deg, og da bare forklarer du situasjonen så skal det gå greit.