Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1075
God morgen godtfolk!

Det har seg slik at jeg har en mor som er veldig motivert til å slutte å røyke etter å ha vært storrøyker i 20 år. Hun gikk en periode over til ett jalla e-sig sett hun fikk tak i på nettet, dette var en type som lignet på en sigarett med "kapsler" som man skrudde fast i enden, disse inneholdt nikotin og smak. Da hun brukte denne greidde hun å gradvis trappe ned på nikotinen og det gikk veldig bra! Hun falt dessverre tilbake til gamle vaner da dette settet ble fort ødelagt og trengte å lades hele tiden.

Nå tenker jeg at det nærmer seg bursdag og det er på tide hun får seg noe skikkelig. Jeg er derfor ute etter ett godt og enkelt startsett som varer en stund. Jeg er på jakt etter noe som ikke er gigantisk stort da hun trenger å ta det med på jobb, men samtidig ha nok batteri til å holde en arbeidsdag(umulig? ). Så er det noen som har gode erfaringer og tips?

Tusen takk på forhånd og ha en fin dag!
Er det noen spesiell prisklasse du sikter etter?
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig glad i denne: http://www.joyetech.com/product/ego-aio/
Både dama og jeg har denne.
Trådstarter
51 0
Babyface: Tja, jeg håper å få tak i alt hun trenger pluss litt til for 1500-2000 kroner om det i det hele tatt er mulig?

Anonym: Takk for svar! Fordeler og ulemper med den?

Jeg satser på å få tak i det meste av utstyret i norsk nettbutikk slik at når hun ødelegger noe eller trenger noe så kan hun få tak i deler raskt. Er mye rart på blant annet friskedrag.no, noen som har erfaringer med utstyret de har der?
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt liten tank.

2 ml men holder til en hel dag + kveld, hilsen en som har snusa i over 10 år
Er det noe som er viktig for deg?
Tenker på størrelse, noen spesielle preferanser? Det er så utrulig mye forskjellig på markedet nå. Selv bruker jeg en mod som tåler juling, er vanntett sammen med en tank som jeg bygger egne coiler til. mod'en har allerede fått juling, faktisk imponert over at den enda fungerer. Plus jeg har spart ganske mye på og lage mine egne coiler og nikotin væske.
Sist endret av sneipen; 1. mars 2018 kl. 09:30.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp en mod som har utskiftbare batterier, kjipt å dra på tur og gå tom for batteri. Dermed trenger du også lader pluss et sett ekstra med batterier. Alt dette får du fint kjøpt mellom 1000-1500 kr. Prøvd 2 forskjellige joytech og 1 smok. fornøyd med alle.
Trådstarter
51 0
Begge anonyme; Notert takker!

Sneipen: Tja, har egentlig ikke så mye tanker annet enn at den ikke skal være så stor/flashy. Noe enkelt som er praktisk å ta med seg på jobb, og som gjør det den skal.
Pgvg.no har åpnet butikk i Oslo. Veldig hyggelig betjening og muligheter for å teste alle produktene. De har også nettbutikk så hvis du holder til i nærheten av oslo hadde jeg tatt en tur innom de. Bra priser har de også.De holder til i Schweigaardsgt 81. Tror også de har fysisk butikk i Sandefjord.
Kan anbefale smok 220w, den er litt stor, men veldug bra