Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4000
Hei! Vi er en liten gjeng som skal til Oslo til helgen, men vi har et problem med at ikke alle er over 20 enda. Etter å ha lest litt rundt er vi forberedt på at det ikke er så mye å se frem til.
Det meste av det jeg finner er noen år gammel informasjon, så noen som kan komme med noen tips hvor dagens ungdom går ut i Oslo? For vår del trenger det ikke nødvendigvis være høy musikk og 18 åringer som er sørpefulle.
Du skriver at alle ikke er over 20 enda, men er alle fylt 19? I så fall er det id 19 på Chateau Neuf til lørdag. Ellers kommer jeg kun på Møllers og Stage (tidligere Trompeten) som har inngang for de under 20 år.
Sitat av Umami Vis innlegg
Du skriver at alle ikke er over 20 enda, men er alle fylt 19? I så fall er det id 19 på Chateau Neuf til lørdag. Ellers kommer jeg kun på Møllers og Stage (tidligere Trompeten) som har inngang for de under 20 år.
Vis hele sitatet...
Vi er alle over 19, blir 20 i løpet av høsten. Skal sjekke ut Chateau Neuf
Sist endret av Throwaway108; 18. september 2016 kl. 19:11.
Sitat av Throwaway108 Vis innlegg
Vi er alle over 19, blir 20 i løpet av høsten. Skal sjekke ut Chateau Neuf
Vis hele sitatet...
Ville satset på Chateau Neuf ja, Trompeten/Stage er alltid smekkfullt og dritdårlig, men nå er det fort over et år siden jeg var innom der sist.

Ellers er det jo TGI Fridays/Peppes og alt der om dere kun er fysne på pils.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Ellers er det jo TGI Fridays/Peppes og alt der om dere kun er fysne på pils.
Vis hele sitatet...
Illegal Burger er bra!
Oh wait...
Er Stage i drift da? Er alltid stengt når jeg går forbi der. (Og ja, det er på natta fredag og lørdag).

Illegal burger, brant ikke den i forgårs?