Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4938
hallo, har lenge hatt lyst og bestille KNO3 på nett... er det noe som har erfaring og har bestillt det i den siste tiden?

http://www.fertilome.com/ProductFile...er%2032015.png
tror dere dette blir stoppet i tollen? står da ikke med stor skrift at dette er KNO3
Jeg bestillte en liknendes stump remover(kno3) for et halvt år siden fra USA, kom gjennom tollen uten problem!
Tror dette skal gå greit selv, uten at jeg vet det med sikkerhet. Tiden vil vise, har litt på vei jeg også
Har bestillt både Kaliumnitrat og en rekke andre kjemikalier i løpet av de siste månedene, ikke noen som helst
problemer med tollen i de hele tatt. Det skal nok gå helt fint, så lenge du ikke kjøper i altfor store kvanta.
Sitat av WeezyBoy Vis innlegg
Har bestillt både Kaliumnitrat og en rekke andre kjemikalier i løpet av de siste månedene, ikke noen som helst
problemer med tollen i de hele tatt. Det skal nok gå helt fint, så lenge du ikke kjøper i altfor store kvanta.
Vis hele sitatet...
Pleier de å sende metaller og oksidanter separat? Evt andre kjemikalier hver for seg? Hvor besilte du fra?

Godt at det er fler som fortsatt holder på! Veldig synd at forumet har blitt så dødt..
levi9's Avatar
Trådstarter
Hva skjer hvis tollen blir mistenkelig? Konfiskerer de den bare?
Usikker på om de beholder den, men kan jo hende de kontakter deg eller sender tilbake til avsender. Kan jo også de kvitter seg med det på andre måter.