Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 784
God kveld freakere.

Jeg har et et problem anngående Warcraft 3: Reign Of Chaos og The Frozen Throne.

Problemet er at når jeg skal spille online kommer jeg til login screenen, får tastet inn brukernavn/passord og den logger meg inn, men med en gang jeg kommer inn i lobbyen "klikker" Warcraft.

Jeg får opp den fine "War3.exe is not responding" meldingen og må avslutte den via Taskmanager hvor det også står "Warcraft 3 (Not Responding).

Det er ikke Battle.Net profilen dette går på ettersom jeg har testet den fra en venns PC.

Teknisk informasjon:

PC: HP Compaq 8510p
OS: Windows 7 RC 32bit

Er det noen som har hatt dette problemet før og funnet en løsning?

~Sky_King

Ingen som vet hva som kan være galt?
Sist endret av sky_king; 27. august 2009 kl. 21:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
PRøv å kjør det som admin, evnt set kompabilitet modus til windows XP, evt begge samtidig.
Takker for svar. Har prøvd det, men ingenting funket :S Prøver nå å reinstallere.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Kjører selv knirkende i windows 7 uten noe kompabilitetsmodus kjørende. Så høres mer ut som en feil i WC3. Håper reinstallasjonen fungerer
Funket ikke :S Har noen andre ideer?
Har problemene skjedd nylig eller er det etter du innstalerte den nyeste patchen?
Det jeg måtte gjøre var å patche spillet på en annen pc og deretter ta mappen med patchen over på en minnedisk så tok jeg mappen inn på spill pc'en
Da funket det.
Håper det hjelper
Sitat av Swii Vis innlegg
Har problemene skjedd nylig eller er det etter du innstalerte den nyeste patchen?
Det jeg måtte gjøre var å patche spillet på en annen pc og deretter ta mappen med patchen over på en minnedisk så tok jeg mappen inn på spill pc'en
Da funket det.
Håper det hjelper
Vis hele sitatet...
Nei, det skjedde mift i sommerferien. Nå bare aktiverte jeg windows så prøvde jeg å koble til battle.net et par ganger og nå funker det