Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1507
Dette skjedde da altså for en del år siden hvor jeg dro til oslo å kjøpte speed fra en random utledning, han sa det var speed noe jeg merket det ikke var. Altså det var pulver oppi posen på en vekt av kanskje 0.1, resten var noe piller?? Jeg gikk ikke for å sjekke hva det var i posen da jeg kjøpte det men når jeg tenker tilbake på det så er det jo et ganske sjansespill å selge andre ting enn det du skal ha. Jeg snorta speeden å følte meg fin i formen, før jeg evt knuste pillene for å snorte dem, merket raskt at det ikke svei i nesa å føltes som å snorte mel. Jeg husker ikke mye av det som skjedde i ettertid, jeg blacka ut. Som jeg fikk høre i ettertid rullerte jeg med å slutte å puste, være helt forjævlig forbanna (noe jeg husker litt av) å grine gjennom hele dagen. Jeg slo også til en dame da ho var ganske overlegen til feil tid, å tro meg jeg kunne drept en hest med de henda der. Vet det kanskje vil være maksimalt umulig å vite hva det var , å var ganske hensiktsløst å proppe i meg noe jeg ikke visste hva var, jeg var på den tiden nesten helt ny til rusmidler. Pillen var hvit, 3-4 ganger så stor som rivotril å buet nedover jo lengre inn på pillen man ser, som et lite hull i midten.

Det var ingen god rus whatso ever, helt jævlig.
Så er det noen som kan vite hva jeg muligvis fikk i meg den dagen? Har stusset på det lenge i ettertid å vil bare ha en klarhet i hva det kan være
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dårlig speed? Tok også noe en gang som gjor meg veldig sint, og havnet i slåsskamp med en annen jente, dårlig rus
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror ikke det skal ha noe med at den var dårlig. men det er vel umulig å vite uansett da mange rusmidler kan gjøre folk sinte.
Høres ut som noen form for benzo du har fått i deg. Men det er helt umulig og si hva du har fått i deg.
Anonym bruker
"Mulig Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Umulig å si. En eller flere RCer? Slutt å hiv i deg dritt du ikke vet hva er.