Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1824
Hei freaks. For en stund siden hadde jeg en heftig kveld med mye kokain og alkohol, holdt det gående til vel 10-11 på morningen og sov til ca 15.(Dog ikke så godt )

Dagen etter var hjertet og puls i ubalanse, og plutselig fikk jeg en rar følelse i meg. Svimte plutselig av og skjønte ikke en dritt etter noen minutter.

Noen som har vært borti lignende før? Burde jeg få sjekket dette ut eller?
Hehe, jeg ville tenkt at jeg kom til å dø vist jeg forsetter med dette her, men at dette er ikkke noe å sjekke om jeg holder meg unnav sånne rabiate kvelder.
Sist endret av Valadar; 10. november 2013 kl. 22:13.
Ja, akkurat det jeg og tenkte/tenker var nok et varselsignal fra kroppen vil jeg tro.

Etter avsvimingen var HELE jeg våt av svette, inkludert klær jeg hadde på meg inntill kroppen.
Vil ikke tro dette er urnormalt, ivertfall det du våkna opp i svette og besvimte når kroppen rett og slett fikk en får stor påkjenning. Vær forsiktig med kokain også. Mye dårlig kokain i norge så når du får "godsakene" så kan det bli for meget!
Kroppen som sier ifra at dette blir litt for mye. Har du rutiner på mat og søvn? Isåfall bør du ta turen til legen
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Kan tenkes at det var grunnet ting som mangel på næring, dehydrering, lavt blodsukker osv.

Det er også selvsagt ikke godt for kroppen å få i seg disse tingene (alkohol, kokain), spesielt i større mengder,
og sammen med tingene jeg nevnte over er det ikke overraskende å få slike konsekvenser etter en periode med heftig inntak
Sist endret av lex123; 11. november 2013 kl. 16:03.