Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 921
Noen som har en god plass hvor jeg kan laste ned simpsons episoder
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
du kan lete litt her.
Jeg finner mange resulter på Imesh www.imesh.com
men så er det spyware på imesh, og de har laget et lite filter som gjør at man ikke kan laste ned copyrighted ting, så hvem bruker det ennå?
Sjekk Kazaa. Der finner du jo stort sett alt som er kommet ut av Simpsons og Futurama For real.
Husker det var en FTP oppe i fjor sommer som var helt genial. Hadde samtlige Simpsons og Futurama epsioder, inkludert de som vises som "nye" i Norge for tida. AniVCD eller noe sånt het den FTP shiten, mulig det var gruppa som hadde rippa greiene ... Let etter den/dem og få deg access, bra kvalitet og.
Vuggum's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Stormen
Sjekk Kazaa. Der finner du jo stort sett alt som er kommet ut av Simpsons og Futurama For real.
Vis hele sitatet...
har 56k modem, og når eg laster ned ein episode så tar det ein time, derfor er kaaza lit trasigt, har ein tendens til å bli kicka av folk når di ser min sucky linje