Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1232
er i thailand na, og dem selger ganske mange dvder her billig, rundt 50kr.
et par spr.
1. hvordan kan man egentlig sjekke om det er dvd??
2. det er ntsc ifolge coveret, norge bruker pal, har en kiss dvd spiller som tar mp3 og er sonefri, vil denne ta denne??
3. det star sone 1 bakpa coveret, hvor mye skal jeg tro pa det?? det star ogsa pa coveret at det er thailansk tekst og slik.


Haper pa raske svar, ma vite det fort.
NTSC vil vel de fleste DVD-spillere ta, sett at det er det da...

Sone 1 hørtes rart ut med tanke på at de selges i thailand, men du kan vel egentlig ikke vite om det er dvd på annet vis enn å prøve de....
Med mindre de er grønne under da DvDplater bruker forresten ikke å være helt blanke, heller litt brune eller gule.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
haper bare at det er ok kvalitet pa filmene, fant de gamle star wars filmene, utenom episode 4, det er sikkert laserdisc brent pa dvd, haper jeg.

sa ntsc tar de fleste dvd spillere uansett??

ergo, har jeg en sonefri spiller burde det funke ok??
Better than thou.
Asia har sone 1 de også, så det er nok riktig ja.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
takk takk for raske svar, det har hjulpet meg!
har ikke asias sone 3 og
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Vuggum
har ikke asias sone 3 og
Vis hele sitatet...

og??
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
dem har vcd spiller her nede, svcd,vcd,mp3, 400kr, tar ikke dvd, er dette verdt a kjope eller??
tross alt, 400kr er ikke mye, men du kan jo fa en med dvd stotte i norge for 1200kr. sonefri ogsa
De fleste DVD spiller tar xVCD. De filmene du kikker på er sikkert pirat kopier. Jeg har Mumien 2 fra thailand, og det er svcd selv om det står at det er dvd. Nesten allt nedi der er det, bra bilde kvalitet er det men du for bare stereo lyd.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg er ganske sikker på at asia har sone 3, men jeg vet ikke sikkert tho..

Edit:
Her er litt info fra http://www.ilovedvd.co.nz/regioncodes.asp


Region 1 - U.S.A, U.S. territories and Canada
Region 2 - Europe, Japan, the Middle East, Egypt, South Africa, Greenland
Region 3 - Taiwan, Korea, the Philippines, Indonesia, Hong Kong
Region 4 - Mexico, South & Central America, Australia, New Zealand, Pacific Islands, Caribbean
Region 5 - Russia, Eastern Europe, India, Africa excluding South Africa, North Korea, Mongolia
Region 6 - China
Sist endret av Tias; 28. mars 2002 kl. 15:20.
Opprinnelig postet av tore-



og??
Vis hele sitatet...
ja carlo konstaterte at dei hadde sone 1 i asia og dei skal jo ha sone 3 "og"
Opprinnelig postet av tore-
dem har vcd spiller her nede, svcd,vcd,mp3, 400kr, tar ikke dvd, er dette verdt a kjope eller??
tross alt, 400kr er ikke mye, men du kan jo fa en med dvd stotte i norge for 1200kr. sonefri ogsa
Vis hele sitatet...
Dette er jo klart noe man må røske med seg, VCD og SVCD er jo å finne overalt på nettet, og MP3spiller er vel kjekt å ha
400 spenn er heller ikke mye..