Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1475
Tenkte å starte en samletråd for årets bullrun. Lover meget bra med den nylige ETF-godkjenningen og halveringen i april/mai. Er interessert i hva planene til andre BTC freaks er. Deilig å være ferdig med bear market og se litt grønne tall igjen

BTC:
Profit:
Plan:
Exit:


BTC: 1,22
Profitt: 133% på 1 BTC=51k$
Plan: HODL, tenker langsiktig begynner med DCA igjen neste dip/bear
Exit: Hvis prisen blir 200k$ eller alt begynner å gå til helvette med BTC eller i mitt eget liv og jeg trenger pengene
BTC:0.44
Profit: 90%
Plan: Tar ut det jeg la inn på en high og lar house money stå.
Exit: Har ingen exit plan tar det litt som det kommmer
BTC: 1,5
Profit: Verdi nå er 172% av innskudd (på 1 BTC=52k$), så det blir vel 72% opp.
Plan: HODL, og som trådstrarter, begynner med DCA ved neste dip/bear. Engangskjøp før, men DCA for neste kjøp.
Exit: Ingen planer på mange år enda, men om prisen går helt bananas (200k), så selger jeg kanske 0,5, og lar 1 stå igjen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fuck Mr. Plod!
Hvor høyt tror dere bitcoin kommer til å gå?

Etf's sluker opp bitcoins i rekordfart.
Masse folk skal kjøpe seg inn nå i bull.
Mange nye exchanges kommer som også må kjøpe seg kapital/bitcoins.
Mange bitcoins har gått tapt igjennom tiden, mange.

Må jo bli ett sjukt supply sjokk etterhvert hvor prisene går helt vanvittig mye høyere opp?

Noen andre som har troen på 1.000.000$+ ath denne bullen?
Hvorfor ikke legge inn litt penger i annen crypto også? Alt fra XRP til shitcoins og memecoins. Der snakker vi jo 400 - 500% på en uke hvis man er heldig
Det finnes tre typer kryptofolk i min book:

Investorene: Investerer på lang sikt på grunn av det fundamentale. Nesten alt av altcoins er ute av bildet fordi dem stort sett fundamentalt er de samme som BTC eller ETH bare med andre tokenomics.

Traderne: spekulerer i shitcoins og følger med på grafer. Ut og inn basert på momentum. Størst risiko, går raskt over i reinspikka gambling.

Utforskerne/Nerdene: Dypere teknisk forståelse og utforsker og/eller bygger på teknologien.

Selv begynte jeg som trader men beveger meg raskt over i investor/utforskende fasen. Grafer er stress og usunt for det mentale. Har bygget både apps og NFT prosjekter langt over i den mer nerdete gaten og har tjent godt på dette så langt. Fortsetter som før uavhengig av bull/bear men har allerede de siste ukene fått noen heftige airdrops bare fordi jeg utforsket div tech for en tid tilbake. Helt genialt hvordan man får airdropet tokens bare for å være tidlig ute med å teste ting.

Selger ikke en dritt før det gjør meg økonomisk uavhengig for resten av livet.
Sist endret av Cheese; 11. mars 2024 kl. 15:27.
Eier lite btc, men mye altcoins. Solana, sei, rndr, inj og BONK er det jeg holder mest av.

Som Cheese skriver så er det så ufattelig mange måter å tjene penger på innenfor web3. Solana shitcoins har vært en gullgruve de siste månedene. Nfts gjør det greit om dagen (Ikke i nærheten av hvordan d var i starten av 2022.) Og airdropfarming har vært meget lukrativt siste året.

Skal ikke klage på profitt siden starten av året