Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 731
Jeg har fått en merkelig feil når jeg skal se filmer med media player. De vises opp ned, men ikke bare det, det er i tillegg speilvendt. Dette gjelder alle filmer på dataen med også for eksempel trailere når de vises med media player. Bruker version 9.00.00.3075. Feilen kom plutselig bare en dag, for dagen før hadde jeg testa den og den funka helt fint og viste bilde rett.

Noen som har noe ide om hva det kan være?
Det kan komme av at du har noen andre applikasjoner som viser/bruker video/kamera på maskinen. Har hvertfall erfart å få opp-ned video på ting mens jeg har hatt Netmeeting åpent. Strange but true.
hadde noe slikt problem engang.. prøv å legg inn alle codec'ene på nytt, funka hos meg vertfall!

prøv å legg inn GordianKnot Codec pack.. funka hos meg. h**p://prdownloads.sourceforge.net/gordianknot/Gordian.Knot.Codec.Pack.1.6.Setup.exe?download
Hmm.. aldri opplevd noe lignende. Prøvd å bruke ett annet program? Kan det være kodeken?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
SØØØØØK!

FAAAEN!

http://kamps.org/g/?zzlt

h
blender:
etter som jeg har forstått det er det lov å ha url direkte til siden.
det gjelder bare pr0n sider osv.