Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 878
Hei
jeg prøvde å finne en tråd som tok for seg forskjellige yrker, utdanninger osv Jeg fant bare spesielle tilfeller hvor folk hadde tatt elektro og media osv som lurte på hva de skulle gjøre videre.

Skulle gjerne hørt hva dere mener er interessante, undervurderte yrker og/eller utdanninger, uavhengig av karakter-krav.

Selv mener jeg privat piratjeger virker litt kult
Gi litt opplysninger om interresser o.l da. Det er et hav av yrker å velge mellom!
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Selv går jeg for tittelen rakketforsker. Er nå på v2 data og elektronikk, (bare 3 år igjen!)
303
Trådstarter
8 2
Uavhengig av interessene mine da :P ønsker bare å høre hva dere mener er interessante og undervurderte yrker/utdanninger
Elektrolinja så har du jo flyfag Driver å utdanner meg som avioniker, men etter det skal jeg gå videre på ingeniørlinja.
*insert tittel her*
Tenker på TIP (teknikk og industriell produksjon) Vet ikke helt hva jeg skal gå etter det, men tenker på industri sveiser.
Jeg tror TS mente hva slags yrker som er lite "kjent" og undervurdert, ikke at dere skal ramse opp utdanningen dere tar..
Veldig mange spennende yrker i oljebransjen både on-og offshore.

Å jobbe offshore er veldig annerledes iforhold til land og veldig gøy i mine øyne.

Lønningene fra offshore jobber er heller ikke helt uinteressante.