Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 919
http://forum.filmanmelderen.com/inde...y;threadid=151

Wohu! Har også til 22 mai

Må også nevne at en kompis kom på andre plass i xbox konk. der i kp1 igårnatt, og han får en digg premie på premieren 16 mai i bergen kino hva vet han/vi ikke
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jeg også har billetter til 22 mai

jeg kommer til å knerte deg hvis du sitter 22 mai under filmen og sier ting til meg som: "ooh ooooh nå blir det spennende!" og oooh ooooh følg med nå, denne delen er bra!" osv. du er advart
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
hehe, jeg skal self. holde kjeft, jeg venter bare på den pizzaen jeg
Faen det er latterlig å sove ute osv for å få billetter til en jævla film. Ser ut som Bergen Kino hadde bedre opplegg enn det var her nede, men alikavell, skulle gjort noe faenskap med dem som ligger der ass, lewsers på høyt nivå =P
litt enig med eg zeth, husker du når lotr billettene ble lagt ut? gutta lå utenfor i rustning jo.. *lattis* men sw er jo sw! skal se den en av de første dagne hvertfall! eller vente på dvd screener rip
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
sjekk her for bergen kino sitt opplegg, det roser jeg på det STERKESTE!!

http://www.filmweb.no/phorum/read.ph...815&thread=812
Det virka som et bra og hyggelig opplegg. Hvis det hadde vært sånn her så vill jeg kanskje vurdert å overnatte hvis det var en VELDIG bra film som jeg hadde gleda meg til lenge. Altså ikke Star Wars
nFF Marshall
morten's Avatar
Traileren til Two Towers gir meg gladfølelse allerede nå til neste LOTR
Opprinnelig postet av morten
Traileren til Two Towers gir meg gladfølelse allerede nå til neste LOTR
Vis hele sitatet...
Håper Freia snart kommer med noe nytt godteri.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
zeth?
Jeg har Star Wars bilett til 16 mai
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
digg, hvor i landet?