Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1060
Hvilket utstyr må jeg ha dersom jeg vil gjøre om en liten hjemmefilm fra vhs til avi eller mpeg...? kunne vært greit å vite lizzom
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
tv-inn kort med tilbehør
Pondus's Avatar
Trådstarter
64 0
Okei! noen peiling på pris for et brukbart et??
Har ikke sjekket, men tror de ligger på rundt 1000-lappen for et greit et. Haup-et-eller-annet skal visst være bra.
Pondus's Avatar
Trådstarter
64 0
Okey! SKal sjekke d ut...thnx!!
www.vcdhelp.com har masse stoff om capture-kort, inkludert anmeldelser av kort osv. Du kan jo også prøve capture-diskusjonen under forumet på www.doom9.org, masse hjelpsomme folk der.

Jeg har et Hauppage wintv-kort fra 1996 som jeg ga 200 spenn for, og det funker aldeles utmerket under windows xp Det fine med Hauppage er at driverne er universielle, dvs at man kan bruke seneste versjon til et hvilket som helst av kortene deres, forutsatt at det er samme 'serie'.

Lykke til!
Opprinnelig postet av glenn
www.vcdhelp.com har masse stoff om capture-kort, inkludert anmeldelser av kort osv. Du kan jo også prøve capture-diskusjonen under forumet på www.doom9.org, masse hjelpsomme folk der.

Jeg har et Hauppage wintv-kort fra 1996 som jeg ga 200 spenn for, og det funker aldeles utmerket under windows xp Det fine med Hauppage er at driverne er universielle, dvs at man kan bruke seneste versjon til et hvilket som helst av kortene deres, forutsatt at det er samme 'serie'.

Lykke til!
Vis hele sitatet...


Hm... jeg og har noe gammel faenskap fra Win3.11 tida.. ISA. Sjangs for DET at virker i XP?
Var visst ett Hauppage-kort av noe slag.

Eller faen... Må finne en maskin med ISA-SLot
Jeg kjøpte et TV-Inn kort på Computer City (Eller noe sånt) for 450 smekkers. Pinnacle PCTV Rave. Funker fett som faen, programmene som følger med er også helt brukbare. Vil absolutt anbefale det.
Har du url til Computer city?
asus v7700 gForce 2 gts...
Vil også anbefale deg å sjekke at det er støttet i Linux, i tilfelle du vil teste Linux en dag.
Jeg har dv utgang bak.
Jeg tar opptak fra tv'en inn på kamera,
og tar filmen fra kameraet inn til pc'en min..
Funker helt fint
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Jeg kjøpte et TV-Inn kort på Computer City (Eller noe sånt) for 450 smekkers. Pinnacle PCTV Rave. Funker fett som faen, programmene som følger med er også helt brukbare. Vil absolutt anbefale det.
Vis hele sitatet...
Det er vel samme prinsippet om det er fra vhs eller kamera eller hva i svarte det måtte være ??
Opprinnelig postet av dunkApunk


Det er vel samme prinsippet om det er fra vhs eller kamera eller hva i svarte det måtte være ??
Vis hele sitatet...
Ehm ... sikkert ?
Fatta egentlig ikke hva du mente.

Aner ikke URLen til Computer City, var innom selve sjappa lokalisert her i Sandvika, Bærum.
Pondus's Avatar
Trådstarter
64 0
Satser på å få tak på et billi gammelt kort...hakke så mye cash for tia...
Har tv-kort selv. Vurderer å kjøpe videoredigeringskort... Shizzy quality..