Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 865
One of the good guys
2rs1's Avatar
Sitter her nå og er litt furten. PTN korta og bracelets ble sendt til meg i posten og lørdan, men har fortsatt ikke kommet fram. Dette ble postet som A-post.
Så da må jeg vente på posten før jeg får dratt i morra. Litt kjiipt med tanke på at posten kommer ca. tre timer etter TG har startet.

Hvilke muligheter har jeg?
1. Vente på posten og håpe at det kommer imorra?
2. Dra på TG uten armbånd eller PTN kort og håpe på det beste?
3. Dra ned på posten i morgen tidlig?

Noen som har vært borte i samme problem og har tips til hva jeg kan gjøre? Kommer det ikke i posten i morra, så sliter jeg, mildt sagt.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Du kan prøve å sende en mail til PTN, og spørre om hva du kan gjøre. Jeg tror det skal gå an å komme inn med kun billettnummeret og legitimasjon, don't quote me on it.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Kan gjøre et forsøk
Om du får kontakt med ptn så be de deaktivere kortet. Da kan du printe ut billetene. Jeg får ihverfall beskjed om att jeg ikke kan printe ut billetene fordi jeg har kort..
Stikk på postkontoret ditt 10-15 minutter før de stenger. De får inn morgendagens pakker og stasj dagen før. Jeg har ofte hentet pakker som jeg egentlig ikke ville fått før neste dag.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Pass godt på båndet ditt,mister du det må du kjøpe nytt til full pris. Båndet er å regne som penger så behandl det som penger.

Skal du vidersende båndet til andre du reiser sammen med, har vi intet ansvar for bånd som blir borte i poste, gjenglemt,spist opp av hund e.l. Du må løse nytt armbånd, uansett, hvis det blir borte-
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av zyrtec
Pass godt på båndet ditt,mister du det må du kjøpe nytt til full pris. Båndet er å regne som penger så behandl det som penger.

Skal du vidersende båndet til andre du reiser sammen med, har vi intet ansvar for bånd som blir borte i poste, gjenglemt,spist opp av hund e.l. Du må løse nytt armbånd, uansett, hvis det blir borte-
Vis hele sitatet...
Løse nytt armbånd eller ny billett? Arbåndet kosta vel 80 kroner eller noe?
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Har snakka med partyticket nå, og de er ikke i noe godt humør. Jeg må betale 600 kroner for et nytt armbånd hvis jeg kommer opp dit uten. Og han vil ikke si meg hvorfor det koster 600 kroner for et armbånd, "les mail som vi har sendt ut" sier han hele tiden. Har lest igjennom denne mailen nå, og skjønner fortsatt ikke hvorfor denne skal koste 600 kroner, skal jeg betale 600 kroner for et nytt arbånd da synes jeg at jeg skal få en ekstra plass i tillegg. Greit at sånt som dette er påpekt, men synes fortsatt 600 kroner er drøyt. Det er mer enn billetten koster det

Da er det bare og håpe på at posten slipper meg inn i kveld og finner brevet mitt, eller at det kommer i morra.

Noen som har peiling på hva det sto om armbånda? Sto det at dem ville bli sendt ut et par uker før tg? Eller et par dager?
Vi får nok be til Allah, Gud, Jesus og Den Hellige Ånd om at Posten får pakka i kveld og at vi får den. Kjipt å få ødelagt deler av/hele påskeferien.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Var nede på posten nå, ble bedt om å ringe kundeservice saken i morra for å bli satt over til sorterings-saken, for å så snakke med dem i morra tidlig ca. 08.00, så CobraM vær klar til å dra ifra 08-14
<offtopic>
Hva skjer hvis armbåndet detter av eller du gjør så det detter av da?, men du har armåndet fortsatt?
</offtopic>
Putter det i lomma og viser det når du går inn i skipet.
ehh, det går ikke for armbåndet MÅ være festet av TG crewet for på armbåndet er det en unik festemekanisme som gjør at jeg har adgang til å komme inn på TG.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Da går du til dem fortest mulig og forklerer saken, er du heldig så slipper du kanskje unna uten med en teip eller noe, nytt bånd koster 600 iflg. partyticket.net kunderservice.
hmm, rev av meg armbåndet i fjord, var bare så vidt jeg fikk ett nytt ett. men jeg skal spørre TG crewet i morgen når jeg kommer ned dit.