Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 9221
Hei, meg og noen kompiser har planer om og ta cola på nyttårsaften. Har aldri tatt cola før, men veldig lyst og prøve. Har lest litt i det siste om cola og hørt at man kan få hjerteinnfart og diverrse. Har prøvd mdma, extasy, lsd, hasj, speed før.
Tok speed i helga, ganske rein speed ifølge kompisene mine som har peiling. (0,85g) for andre gang. og fikk en helt syk nedtur. Følte at hodet mitt skulle sprenge. Og fikk veldig doggete syn, ble svimmel, Hadde smerter i brystet og fikk noia. Lever også veldig usunt for tiden med tanke på kosthold. Mistenker at jeg har diabetes.
Etter det som skjedde i helga så har jeg blitt veldig redd for og prøve cola. Men har fortsatt veldig lyst! Planen er og kjøpe 2g med cola hver. Så spørsmålet mitt er. Er dette en veldig dårlig plan?? Burde eg holde meg unna cola på nyttårsaften og heller ta mdma? Blir det kjedelig for meg og ta mdma menst kompisene mine tar cola?? Kan også nevnte at etter helgen på speed så føler jeg meg veldig trøtt og sliten. Har også litt doggete syn endå.

Gutt 18år. 177cm høy og veier 59kg. (Ganske tynn)
Du skriver som om du er 14 år gammel. For å svare på spørsmålet ditt så er hverken av stoffene gunstig om det skulle være noe galt med hjertet ditt, da er selvsagt coke værst. Kokain varer veldig kort, om jeg var deg ville jeg prøvd ut dette i forsiktige doseringer først, er det ingen suksess drøy en time og ta md heller. Mitt tips er å dyppe snus i cocken, nå snakker jeg kun om egen erfaring men dette var noe som fungerte mye bedre for meg, rushet kom ikke så fort og det var lettere å kontrollere, overdosering skaper blokkasje mellom hjertekammere altså noe som ikke er å anbefale.
Kokain vil dempe MDMA rusen betraktelig! Skal ikke komme med min personlige skjennepreken når det kommer til coke, men det er omtrent like dyrt som MDMA, og det er kortere funk.

Men det kommer vel litt ann på settingen din også, hvis det er skikkelig party, alle drekker og er i kjempe humør kan cola funke bra det. Men hvis planen heller er å ta dop med venner hadde jeg gått for MDMA hvilken som helst dag
This is bat country!
gregory's Avatar
MDMA all day. Lenger funk, og mye artigere. Om du tror det er noe galt med deg drikker du vann og går til legen for sjekk. Du er fortsatt bare ung-gutten. Kjedelig med diabetes i så lav alder.
Ja nå ble det tett med replys si! "kortere funk" elendig argument, ta for eksempel DOB som har en effekt på opptil 30t, bedre å slenge nn en hundrings eller to for DOB fremfor MD eller? har vel ingen ting på si, typen sitter på 2g coke. For å igjen referere til personlig bruk synes jeg coke slår emma, så ja jeg ville heller gått for kokain om det var meg,MDMA er fortsatt veldig bra er kke motstander av noen av delene om man bruker det rett dose
Sitat av gregory Vis innlegg
MDMA all day. Lenger funk, og mye artigere. Om du tror det er noe galt med deg drikker du vann og går til legen for sjekk. Du er fortsatt bare ung-gutten. Kjedelig med diabetes i så lav alder.
Vis hele sitatet...
Problemet er bare det at jeg er redd for at dette går ut over førerkortet mitt. skjønner selv at det er en veldig teit unnskyldning. Men har hørt at legen sin taushetsplikt ikke gjelder når du har førerkort og har rørt dop
Sitat av Grønnegresskar Vis innlegg
Problemet er bare det at jeg er redd for at dette går ut over førerkortet mitt. skjønner selv at det er en veldig teit unnskyldning. Men har hørt at legen sin taushetsplikt ikke gjelder når du har førerkort og har rørt dop
Vis hele sitatet...
Hvorfor trenger du å si til legen din at du har tatt stoffet? Så lenge alt går bra er det ikke noe du må si til legen.
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Hvorfor trenger du å si til legen din at du har tatt stoffet? Så lenge alt går bra er det ikke noe du må si til legen.
Vis hele sitatet...
trodde dette ble oppdaget i en blodprøve eller helsesjekk?
Selv om prisen er noenlunde lik så blir en kveld på cola fort mye dyrere enn mdma, med tanke på hvor mye som går med, og det at man gjerne drikker MYE alkohol på cola, mens på mdma er det vanligvis vann som smaker best.

Jeg tar nesten for gitt at det er alkohol med i bildet om det er cola, og det er en gøy kombo det, og jeg vil nesten si bedre enn mdma om det skal være en fest med masse forskjellige folk på forskjellig rus. Mdma, særlig førsterollen, bør være noe spesielt, i en setting som passer. Enten en kveld med gode venner, eller en konsert, gjerne utendørs, men random rølpefest... ikke den beste settingen.

Du er bekymret for hjertet ditt, og diabetes. Med din alder og vekt er det nok usannsynlig at du har utviklet diabetes type 2 (medfødt type 1 er jo en helt annen sak), men hvis du er bekymret så GÅ TIL LEGEN!
Ærlig talt er jeg mer bekymret for hodet ditt enn for kroppen. Du er veldig ung til å drive med sånt, hjernen din er ikke ferdig utviklet engang. 2 g cola? Til en kveld? Jeg tar en tidel av det og det holder fint. Hvis du er bekymret for hjertet ditt (noe som er bra, man SKAL være forsiktig og tenke på farene), så ta i hvert fall ikke monsterdoser, prøv lave doser.

De gangene jeg personlig har vært mest bekymret for høy kroppstemperatur og hjertebank har forresten vært på mdma, ikke cola.

Jeg ville spart mdma, som er noe man skal ta sjelden, til en annen gang, ikke tatt det sammen med kompiser på cola. Men du, som er så ung og alt, burde tenke grundig gjennom det og lese på nett om farene. Tenk på hjernen din. Du kan ikke smøre deg med tålmodighet en 3-4 år, og la hjernen bli ferdig utviklet, før du begynner å tukle med den?
Sitat av Grønnegresskar Vis innlegg
trodde dette ble oppdaget i en blodprøve eller helsesjekk?
Vis hele sitatet...
Tror du de utfører en latterlig dyr blodprøve for narkotesting til alle som klager på hjertet?
Sitat av Grønnegresskar Vis innlegg
trodde dette ble oppdaget i en blodprøve eller helsesjekk?
Vis hele sitatet...
Nei, ikke hvis de ikke sjekker spesifikt for dop. Ved sjekk for diabetes ser de på langtidsblodsukker, ikke dop.
Sitat av candela Vis innlegg
Selv om prisen er noenlunde lik så blir en kveld på cola fort mye dyrere enn mdma, med tanke på hvor mye som går med, og det at man gjerne drikker MYE alkohol på cola, mens på mdma er det vanligvis vann som smaker best.

Jeg tar nesten for gitt at det er alkohol med i bildet om det er cola, og det er en gøy kombo det, og jeg vil nesten si bedre enn mdma om det skal være en fest med masse forskjellige folk på forskjellig rus. Mdma, særlig førsterollen, bør være noe spesielt, i en setting som passer. Enten en kveld med gode venner, eller en konsert, gjerne utendørs, men random rølpefest... ikke den beste settingen.

Du er bekymret for hjertet ditt, og diabetes. Med din alder og vekt er det nok usannsynlig at du har utviklet diabetes type 2 (medfødt type 1 er jo en helt annen sak), men hvis du er bekymret så GÅ TIL LEGEN!
Ærlig talt er jeg mer bekymret for hodet ditt enn for kroppen. Du er veldig ung til å drive med sånt, hjernen din er ikke ferdig utviklet engang. 2 g cola? Til en kveld? Jeg tar en tidel av det og det holder fint. Hvis du er bekymret for hjertet ditt (noe som er bra, man SKAL være forsiktig og tenke på farene), så ta i hvert fall ikke monsterdoser, prøv lave doser.

De gangene jeg personlig har vært mest bekymret for høy kroppstemperatur og hjertebank har forresten vært på mdma, ikke cola.

Jeg ville spart mdma, som er noe man skal ta sjelden, til en annen gang, ikke tatt det sammen med kompiser på cola. Men du, som er så ung og alt, burde tenke grundig gjennom det og lese på nett om farene. Tenk på hjernen din. Du kan ikke smøre deg med tålmodighet en 3-4 år, og la hjernen bli ferdig utviklet, før du begynner å tukle med den?
Vis hele sitatet...
takk for svar. Har relativt god toleranse og kontroll på rus bruket mitt. Men ja doseringen på cola var jeg veldig usikker på.
Etter det jeg har lest nå kommer jeg til og ta cola på nyttårsaften. hvor mye ville du ha "anbefalt" da? har tenkt og starte tidelig 8 tiden på kvelden og holde dette utover natten.

Noen som har peiling på hvor langt tid det tar og få svar på en diabetes prøve? skal til legen imorgen med noe annet og tenker at jeg kan nevne diabetes for han da.
Sist endret av Grønnegresskar; 22. desember 2015 kl. 23:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Grønnegresskar Vis innlegg
takk for svar. Har relativt god toleranse og kontroll på rus bruket mitt. Men ja doseringen på cola var jeg veldig usikker på.
Etter det jeg har lest nå kommer jeg til og ta cola på nyttårsaften. hvor mye ville du ha "anbefalt" da? har tenkt og starte tidelig 8 tiden på kvelden og holde dette utover natten.

Noen som har peiling på hvor langt tid det tar og få svar på en diabetes prøve? skal til legen imorgen med noe annet og tenker at jeg kan nevne diabetes for han da.
Vis hele sitatet...
Alle har kontroll helt til de mister den Vær forsiktig, bare. Ta lange pauser fra rus, ikke begynn å reparerere fylleangst med benzo, hangover med kodein osv. For meg er det en god regel å alltid ta straffen. En lang fest med mye stims, greit, da er straffen at jeg blir søvnløs og får en litt kjip søndag. Ved å være streng mot meg selv har jeg beholdt et lavt, kontrollert forbruk i fire år, og fungerer i studier, jobb, sosialt.

Min personlige grense er 200mg på en kveld, men så mye som kvalitet på cola varierer så er det helt umulig å vite sikkert. Men det er alltid lurt å sette en grense for seg selv og ikke ta med mer, for man vil alltids ha mer og mer, og ja det er kjipt å gå tom, men man takker seg selv for grensesettingen dagen etter. Jeg pleier å feste maks 5-6 timer, de første 1-2 bare drikker jeg og så kjenner jeg etter når jeg begynner å trenge et løft. Ingen stimulanter (eller alkohol) den siste timen før stengetid.

Høres kanskje kjedelig ut å ha så mange regler og grenser, men jeg har det kjempegøy, og reglene mine holder meg velfungerende i dagliglivet. (Bortsett fra at jeg er bipolar, men det har jeg vært siden før jeg begynte med rus av noe slag, og det er jeg veldig glad for. Hadde jeg begynt tidligere så ville jeg jo lurt på om jeg hadde ødelagt meg selv, og hatt skyldfølelse. Dette er et viktig argument for at jeg mener man burde være litt eldre enn du er før man begynner med rus)


Når jeg tar blodprøver får jeg som regel svar i løpet av 1-2 uker.
Sist endret av candela; 23. desember 2015 kl. 00:24.
Sitat av candela Vis innlegg
Alle har kontroll helt til de mister den Vær forsiktig, bare. Ta lange pauser fra rus, ikke begynn å reparerere fylleangst med benzo, hangover med kodein osv. For meg er det en god regel å alltid ta straffen. En lang fest med mye stims, greit, da er straffen at jeg blir søvnløs og får en litt kjip søndag. Ved å være streng mot meg selv har jeg beholdt et lavt, kontrollert forbruk i fire år, og fungerer i studier, jobb, sosialt.

Min personlige grense er 200mg på en kveld, men så mye som kvalitet på cola varierer så er det helt umulig å vite sikkert. Men det er alltid lurt å sette en grense for seg selv og ikke ta med mer, for man vil alltids ha mer og mer, og ja det er kjipt å gå tom, men man takker seg selv for grensesettingen dagen etter. Jeg pleier å feste maks 5-6 timer, de første 1-2 bare drikker jeg og så kjenner jeg etter når jeg begynner å trenge et løft. Ingen stimulanter (eller alkohol) den siste timen før stengetid.

Høres kanskje kjedelig ut å ha så mange regler og grenser, men jeg har det kjempegøy, og reglene mine holder meg velfungerende i dagliglivet. (Bortsett fra at jeg er bipolar, men det har jeg vært siden før jeg begynte med rus av noe slag, og det er jeg veldig glad for. Hadde jeg begynt tidligere så ville jeg jo lurt på om jeg hadde ødelagt meg selv, og hatt skyldfølelse. Dette er et viktig argument for at jeg mener man burde være litt eldre enn du er før man begynner med rus)


Når jeg tar blodprøver får jeg som regel svar i løpet av 1-2 uker.
Vis hele sitatet...

Og du kan si for sikkert at vist jeg går til legen og tar blodprøver så kommer de ikke til og se etter rus?? Stresser veldig me dette...
This is bat country!
gregory's Avatar
Sitat av Grønnegresskar Vis innlegg
Og du kan si for sikkert at vist jeg går til legen og tar blodprøver så kommer de ikke til og se etter rus?? Stresser veldig me dette...
Vis hele sitatet...
Si at du var sørpedrita på byen og fikk en drink av en dame/fyr om det skulle være utslag. Fungerte hver gang når jeg var i forsvaret.
Sist endret av gregory; 23. desember 2015 kl. 00:55.
Sitat av gregory Vis innlegg
Si at du var sørpedrita på byen og fikk en drink av en dame/fyr om det skulle være utslag. Fungerte hver gang når jeg var i forsvaret.
Vis hele sitatet...
Tviler på at dette fungerer når jeg har røyka hasj mye over tid i det siste.
Faens mye idioti.... Har du en hjertefeil er det farlig for deg med MDMA, også med kokain. Har du ingen hjertefeil er ingen av delene særlig farlig. Tror du du har en hjertefeil sjekk deg hos legen før du tar noe. Problem løst.
Jeg fant, jeg fant
AlbertEinstein's Avatar
Relevant oppsmurer det godt. Ingen her som forsvarlig kan oppfordre deg til å bruke stimulanter om det er noe galt med hjerte ditt.

Med det lagt til side kan nevne at hva dosering med kokain angår vil det variere så mye ut i fra kvaliteten at det er vanskelig å gi noe konkret svar. Det kan være alt fra sør-amerikansk vare til bakepulver du kjøper. En ting jeg har erfart når det kommer til kokain er at man ofte overdriver en smule. Nytes det sammen med alkohol vil virkningen vare lenger og man burde ikke være nødt til å fylle på etter 20-30 min.

Vær forsiktig, husk at du er ingen Tony Montana.
Sitat av Grønnegresskar Vis innlegg
Noen som har peiling på hvor langt tid det tar og få svar på en diabetes prøve? skal til legen imorgen med noe annet og tenker at jeg kan nevne diabetes for han da.
Vis hele sitatet...
Du får svar i løpet av type 10 minutter om det er stor grunn til bekymring. Om det er tilfellet, sender de deg på intensiven, og tar noen flere prøver. Du får svar innen noen timer, og så ligger du der i noen dager. Ta forresten med urinprøve, det er det legen din sjekker (blodprøvene sender de bare videre).

Forresten, med mindre du går på do type 4-5 ganger i timen er det liten grunn til bekymring.
Sist endret av Sinken; 23. desember 2015 kl. 02:54.
Unnskyld meg, men du høres ut som en person med liten eller ingen erfaring. Greit og gjøre litt reaserch før du begir deg ut på divs stoffer.

-Du sier du har prøvd MDMA/Extacy som har likhetstrekk med amfetamin og psykedelia. Du vet at det kan føre til til hjerterytmeforstyrrelser, hjerteinfarkt? Dette er ved store doser vel og merke. Om du har en hjertefeil øker jo dette betraktelig. Ps: Extacy kan innholde amfetamin,

- Amfetamin øker sjangsen betraktelig for hjerteinfarkt om du har en hjertefeil.

Ser at du har valgt og ta kokain på nyttårsaften enda du er beskymret for en eventuell hjertefeil, igjen kokain øker
hjerterytmen, tykkere hjertevegger som igjen øker faren for hjerteinfarkt.

Du ble redd for brystsmerter etter inntak av amf og nå skal du ta cola. Som enkelte faktisk påstår er farligere enn å ta amf. Tankegang du har skremmer meg!

Å innkjøp av 2g med coke til deg selv er latterlig, ingen her kan vite hva slags dose du skal ta, du kan risikere å få kokain som inneholder så lite som 1% , gatekvaliteten tror jeg ligger gjennomsnittlig på ca 10% (ikke sikker). Du kan selvfølgelig risikere å få cola med høy kvalitet men den er loten om du da ikke har gode kontakter da (som jeg tviler på). Cola er ett dyrt stoff, å om du hadde hatt gode kontakter så tror jeg du hadde forstått hva 2g hadde villet kostet av bra kvalitet.

Info og symtomer på diabetes:

http://www.diabetes.no/?module=Artic...icShow;ID=2459

Info om diagnosen:

Diagnosen stilles ved måling av blodsukkeret (glukose- konsentrasjonen). Dette foregår vanligvis med en liten blodprøve fra en finger.
Vis hele sitatet...
Les mer her:http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/diabetes.php

Du gjør selfølgelig som du vil, men mye av det du lurer på i denne tråden hadde du lett funnet om du hadde brukt litt tid å googlet deg frem.

Kan lite om diabetes, tok meg noen minutter å finne informasjon om det gjennom google. Så versågod!

Er ikke meningen å være frekk, men din tankegang tiø rusmidler er såpass skremmende.
Jeg støtter king123 på den. Nå vet ikke jeg om du er party-svein eller en helt vanlig dude? Altså hadde valget vært cola eller mdma, så hadde jeg valgt sistnevnde. Bare det å sitte i en leil med 2er med coke, er du klar over hvor fort tom du blir? Kjøp deg mdma, len deg tilbake i sofan å spis en is-pinne. Enjoy!
Sist endret av ezyy; 23. desember 2015 kl. 08:43.
Spørs jo helt hva planene deres er.. Hvis dere skal bare chille med guttegjengen kommer du nok til å føle deg på et helt annet plan på MDMA enn dem som tar Kokain, da emma har mye sterkere rus. Og 2 gram coke hver for en noobie? Med mindre det er elendig kola er nok det i overkant, men skader vel ikke å ha litt ekstra.

Jeg har også hatt samme opplevelse som deg på speed, og har opplevd lignende på kola. Begge rusmidlene funker greit for meg om jeg har tatt alkohol eller benzo i forveien dog. Og kola varer mye kortere så det er ikke så stress hvis du blir litt ukomfortabel på det. Men med mindre du har bra kontakter er det godt mulig "kokainen" bare er et random pulver blanda med speed.
Håper du har gode kontakter, de siste gangene jeg har kjøpt såkalt cola har det vært dritten. Maksimalt 10% rent!
M tanke på at han ikke vet om han har en hjertefeil engang så håper jeg han holder seg unna alt fram til han har blitt undersøkt.

Sitat av ezyy Vis innlegg
Jeg støtter king123 på den. Nå vet ikke jeg om du er party-svein eller en helt vanlig dude? Altså hadde valget vært cola eller mdma, så hadde jeg valgt sistnevnde. Bare det å sitte i en leil med 2er med coke, er du klar over hvor fort tom du blir? Kjøp deg mdma, len deg tilbake i sofan å spis en is-pinne. Enjoy!
Vis hele sitatet...
Takk for støtten, beste valget er selvfølgelig ingenting. Men om jan absolutt skal ha hadde jeg valgt mdma framfor brus eller fart.
Sist endret av king123; 25. desember 2015 kl. 15:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Etter min erfaring funker cola bra når du er på fylla og fest generelt.
Sånn det funker på meg er at jeg føler meg mer edru og mer selvsikker, men er engetlig en veldig mid effekt i forhold til prisen. Er gøy for å prøve det, men er engetlig ikke verdt prisen.

Vis du har bra cola, trenger du ikke ta lines, da holder det å duppe en nøkkel i posen.
I norge cutter de coken noe jævelig, så det kan være direkte farlig om du ikke har masse kjendisvenner.

Vis du skal ta coke, dra til Berlin, Amster eller london. der er 70% normalt.
I Norge er det som sagt direkte farlig å ta coke, du får bare dritt, anbefaler det ikke.

Ville ikke tatt for sterk dose MDMA vis du skal omgås mange andre (uvitendte). Ta 100mg, halv dose. da har du ett smooth buzz uten at du ser ut som ett narkovrak.
Sitat av DannyDanny Vis innlegg
Vis du skal ta coke, dra til Berlin, Amster eller london. der er 70% normalt.
I Norge er det som sagt direkte farlig å ta coke, du får bare dritt, anbefaler det ikke.
Vis hele sitatet...
Nei. Tar du London som et eksempel, holder beslag (på et minimum av 30 gram) en gjennomsnittsrenhet på rundt 20%.

Sitat av DannyDanny Vis innlegg
Ta 100mg, halv dose. da har du ett smooth buzz uten at du ser ut som ett narkovrak.
Vis hele sitatet...
Vi vet ikke noe om TS. La oss da anta at det er en Jente på 46kg, som nå tar mer en 2mg/kg MDMA første gang. Ser du problemstillingen? Doser skal måles i forhold til vekten av personen som inntar dem, ikke i forhold til andres erfaringer med en viss mengde MDMA. Uansett ville folk flest vært omtrent like åpenbart synlig rusa om en skulle møtt noen på 100 eller 200mg. Betyr fint lite. Øynene avslører.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Nei. Tar du London som et eksempel, holder beslag (på et minimum av 30 gram) en gjennomsnittsrenhet på rundt 20%.


Vi vet ikke noe om TS. La oss da anta at det er en Jente på 46kg, som nå tar mer en 2mg/kg MDMA første gang. Ser du problemstillingen? Doser skal måles i forhold til vekten av personen som inntar dem, ikke i forhold til andres erfaringer med en viss mengde MDMA. Uansett ville folk flest vært omtrent like åpenbart synlig rusa om en skulle møtt noen på 100 eller 200mg. Betyr fint lite. Øynene avslører.
Vis hele sitatet...

Mulig du har rett når det gjelder London.
Amster, er vel som regel mainhubben, så det er vel der som er best for best kvalitet og ikke minst pris.

Du har ett poeng når det gjelder kroppsvekt osv, 100mg er generelt etter egen erfaring.

Har store pupiler i fylla til vanelig, så ingen ser forskjell når jeg microdoser MDMA. Gjelder også at folk ikke legger merke til at man bare drikker vann eller brus da haha alkohol er jo dårlig mix med MDMA.

Pleier på barer osv, si til venner at jeg bestiller brus pga, jeg mixer det med egen lommelærke vodka, men som engetlig bare inneholder vann.
Kjøp nok MDMA og kokka så du ikke går tom under noen omstendigheter. Så ville jeg startet med og snortet noen feite linjer med kokka sånn ved 14-15.00 tiden. Hold dette gående. Så kan du spise middag(noe dere kanskje skal, siden det er nyttårs, og alt?), litt senere. Middagen bør gå greit, det er sikkert alkohol iine i bildet også. Middag ferdig!
Tid for og innta store mengder med MDMA,(så ting blir skikkelig gøy) og lar kokkaen ligge. Fra nå av og fremover skal alt baseres og fokuseres rundt MDMA`en. Kjør full pupp på MDMA`en til det daler. Så ville jeg tatt opp posen(som skal være stor)med kokka, og lagt all min energi i det, og fokusert alt på hver eneste feite kokka linje. Dette er oppskriften på suksess, guaranteed!!!!

Og dere som diskuterer om hvor i verden man må dra, seriøst, dere tuller vel??

Kjenner man de riktige folkene, for man også det beste dopet, verre enn det er det ikke. I Norge kan man få like godt kola som i Peru, og like godt heroin som i Thailand. Jeg gjør ihvertfall det, har alltid gjort, og kommer alltid til og gjøre.

Alt finnes, man må bare hvite hvor og hvem.
This is bat country!
gregory's Avatar
Overlevde han, mon tro?
Sitat av Grønnegresskar Vis innlegg
Og du kan si for sikkert at vist jeg går til legen og tar blodprøver så kommer de ikke til og se etter rus?? Stresser veldig me dette...
Vis hele sitatet...
De sjekker ikke etter rusmidler i en vanlig blodprøve hvor mange ganger må folk fortelle deg dette? Dessuten forsvinner spor av rusmidler MYE fortere ut av blodet enn f.eks urin så ikke noe å bekymre seg over...!
Sitat av Relevant Vis innlegg
Nei. Tar du London som et eksempel, holder beslag (på et minimum av 30 gram) en gjennomsnittsrenhet på rundt 20%.
Vis hele sitatet...
Hvor du har det ifra? Trodde det hadde tatt seg opp litt jeg, men er vel ikke helt umulig at det stemmer. I norge er det et faktum, men føler det har tatt seg opp betraktelig i store byer i Europa jeg..Men kokain blir drøyt blandet ut ja, ingen tvil om det.
Sitat av gregory Vis innlegg
Overlevde han, mon tro?
Vis hele sitatet...
Hehe ja jeg lever. Ble 1g me cola