Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 674
Min kjære søster skal gifte seg snart, og hun fant ut i litt siste liten at hun har lyst til å ha seg selv som Leia og sin brudgom som Han Solo på kaka. Naturligvis tenkte vi med en gang på miniatyrene fra det offentlige miniatures serien, problemet er at vi bare vet om steder i Norge som selger de i lukkede bokser så de er tilfeldige. Siden begge karakterene er ansett som sjeldne er det en lite smart investering å prøve å få tak i de slik. Derfor lurer jeg på om noen her vet om noen som selger miniatyr singles og sender til Norge, eller om noe annet alternativ?

På forrhånd takk
Han Solo og Leia, for eksempel? eBay har massevis.
Jeg tenker jeg bare går og skammer meg i ett hjørne nå for at dette ikke var en av mine mulige løsninger allerede...

takk for meg >.<
Dette hørtes tøft ut! Sånn vil jeg ha på min kake også den gangen jeg skal gifte meg! Gi ett KP til din søster fra meg
Finner mye med søk, men er dette seriøst? Høres ut som en 38 år gammel star wars fans største drøm. Men, ja tøft at hun er så glad i star wars at hun vil ha det med på den lykkeligste dagen hennes så langt. (Om det da ikke var når hun så star wars, som jeg heller vil satse mine penger på!)