Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2204
Noen som har erfaring med denne siden?
Prisene virket nesten litt for gode.

Eventuelt andre norske sider med røykeutstyr?
Skulle gjerne hatt en bong og gidder ikke betale flere tusen for det
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har god erfaring med shady.no
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har god erfaring med shady.no
Vis hele sitatet...
Har bestilt fra de engang tidligere og klarte dessverre å knuse den bongen jeg kjøpte der, de har fjerna den fra vareutvalget sitt ser jeg og har egentlig dårlig utvalgt i min prisklasse.
Tenker ikke å bruke noe særlig mer en 500-600kr på det meste.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av WebsterNick Vis innlegg
Har bestilt fra de engang tidligere og klarte dessverre å knuse den bongen jeg kjøpte der, de har fjerna den fra vareutvalget sitt ser jeg og har egentlig dårlig utvalgt i min prisklasse.
Tenker ikke å bruke noe særlig mer en 500-600kr på det meste.
Vis hele sitatet...
Ebay har gode alternativer til gode priser visst du har god tid på å vente litt. Ellers er vel happy price også et greit alternativ om du bor i Oslo. Knuste også mine to bonger der fra men det var min egen feil tho=p
Er masse headshop i Rogaland vis du bor der.

Sikkelig glass kvalitet og god pris.
Har kjøpt et par kinaglassbonger på ebay i det siste og er overrasket over kvaliteten. Shady som nevnt har jeg brukt før, men det er somregel det samme som du finner på ebay, til norsk pris. Grasscity er og et godt alternativt, men prisene kan være litt stive.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
dhgate.com får du billige chinaglass, med like bra kvalitet som norskeselgere, med mindre de har Roor eller lignende. Sjekk ut reddit.com/r/chinaglass
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kjør på, brukt doobie flere ganger