Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 872
Hei!
Har to stk defekte xbox. Begge har red ring of death. Har prøvd det såkalte x-clamp fix, men det fungerer ikke. Har også prøvd towel-trick. INgenting funker. Den ene xboxen er en xbox pro som er modifisert, og den andre er en normal xbox arcade. Noen som vet hvor mye jeg kunne fårr for disse??



Anders
Å sende dem inn til microsoft for reparasjon er gjerne en mulighet? Da vil iallefall prisen stige betraktelig om du ønsker å selge dem. Jeg tror ikke du ville fått mange kronene for den om du selger den defekt. Om du ønsker det finnes det et underforum for salg her.
http://www.xbox.com/nb-no/support
Sist endret av Erikj; 11. oktober 2009 kl. 22:08.
Har jo åpnet begge xboxene? Da ryker vel garantien? + er den ene modifisert?
Den pro som er modda kan man glemme å sende inn, men Arcade kan du sende inn.
Sitat av Andersbt Vis innlegg
Har jo åpnet begge xboxene? Da ryker vel garantien? + er den ene modifisert?
Vis hele sitatet...
Du har åpnet den som ikke er moderinfisert også? Det går fint an å åpne den uten å ødelegge garanti forseglingen. Uansett, så er det folk som selger deres garanti klistremerker på ebay. Det fungerer muligens!
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trk...All-Categories
Hvor stor HDD er det på pro varianten? Er interessert i å kjøpe, om prisen er riktig.
Du kan jo høre om ModNet kan prøve å fikse de for deg?
gentleman #1
ViceR's Avatar
Sitat av Andersbt Vis innlegg
Har jo åpnet begge xboxene? Da ryker vel garantien? + er den ene modifisert?
Vis hele sitatet...
Så fort den er åpnet så ryker garantien.


Og jeg tviler på at du tjener noe på det, hvis de skal innom reperasjon først, så selges. Ville heller prøvd å oppsøke en gal modder som er ute etter en xbox å modifisere.