Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 593
Heisann kort fortalt:

En dag i sommerferien etter jobb satt jeg meg på verandaen med et glass vann og en 0.2 ish. Det var rundt 25/30 grader og solen stekte mot veggen. Når jeg var ferdig med jayen fikk jeg plutselig megaaaaa høyt blodtrykk, pustevansker, ble rød i hele ansikte, svimmel, fikk tale vansker og kjentes utsom nesen min var «bløt» innvendig akkurat som om noe skulle renne ut. (Hadde ikke noe snør i nesa helt rent ).det har jo aldri
skjedd før at jeg har blitt svimmel osv. Det var da jeg fikk litt noia, men klarte å holde det i sjakk. Prøvde å gå ned til trening for å få roa ned kroppen, men når jeg skulle gå ned
klarte jeg ikke gå rett
eller konsentrere meg. Så bestemte meg for å gå hjem igjen å slappe av. Det varte helt til rusen gikk over.

Er bare noe jeg har lurt på helt siden det skjedde om det er mulig syntetisk eller om det bare rett og slett ble for varmt for kroppen
Det høres ut som om du ble veldig høy og fikk et panikkanfall. Hvordan vet du at blodtrykket ditt ble høyt?
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det høres ut som om du ble veldig høy og fikk et panikkanfall. Hvordan vet du at blodtrykket ditt ble høyt?
Vis hele sitatet...
Blod pumpa mi jobba på spreng
Anonym bruker
"Ferdig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som et panikannfall ja. Fikk det for første gang selv for ikke lenge siden. Hjertet pumpa, lungene føltes ut som de kollapsa, var varm men samtidig kald, og i synet mitt så føltes det ut som jeg hadde tatt 2C-B. Selv kjente jeg også på dette med at nesen føltes "bløt" eller liggnende. Føltes ut som snørr fra nesen bare rant ned fra ganen og fylte munnen og svelget, veldig ekkel følelse. Var helt sikkert jeg kom til å dø i noen minutt, før jeg forsto hva det var. Heldigvis kun fått det en gang, men må si jeg var veldig nervøs de neste gangene jeg fyrte.

Triggende faktorer kan være stress, trøtthet/utmattelse o.l