Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 846
Prøvde concerta for første gang igår klarte ikke å tygge på den fordi det smakte så jævlig at jeg brakk meg.

Har dere noen tips for å ta concerta uten og nesten kasteopp på grunn av pillen?

Edit: Hvordan holder du deg finansielt stabilt etter som narkotiske stoffer i Norge koster så mye.
Sist endret av Grisetegutt; 10. november 2018 kl. 19:22.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1.
Er vel bare å åpne kapselen, knuse innholdet og blande det ut i saft eller noe?
Om du ikke klarte å finne det ut selv så tror jeg ikke ulovlige rusmidler er noe for deg.

2.
Føler ikke narkotika er noe særlig dyrere enn alkohol om du holder forbruke nede.

Koster alt ifra 50-500kr for en god kveld på de fleste stoffer.
Eneste er vel kokain som kan koste en del ...

0.5L vodka koster vel 200kr så da føler jeg prisen er noe lunne lik om jeg velger å gå på byn på enten alkohol, ghb, eller 2cb.

Sistnevnte substans kan skaffes for bare et par kroner dosen om du har de rette kontaktene.
1 Tror ikke du får en god effekt av å knuse pillen, man kan snorte det, men jeg tror ikke du kan blande det ut i noe.
Svelg pillene, ikke tygg de. 10-15 stykk burde holde deg surrende i et par dager. Bare pass på å ha noe å holde fast i når nedturen kommer.
Nøkkelen til å ha et finansielt stabilt narkotikaforbruk er en inntekt
Sist endret av Bothrops; 11. november 2018 kl. 18:00.
@Bothrops ait, har ikke akkuratt råd til 10-15 stykk med concerta da, men takk for tipset da slipper jeg å tygge i det drite igjen.