Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2809
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har et spørsmål anngående hash. En kompis kjøpte 12g, myk og lukter helt ok. Men problemet er rusen,
Opplevde Piping i ørene, svak og ubehagelig høy som ender i hodepine.

Føler seg utrolig fjern (ikke høy) di neste 12t. Er hash'n råtten? Utbladet dritt?
Hvordan konfronterer man en dealer med dette? Dealeren er helt ny for kompisen min, men jeg vet han selger bra shit helt til nå.
Pris 2000kr

Har letet lenge på nett etter svar, men finner ikke noe spesiell brukbar info. Setter stor pris på svar.
Har vært borti lignende symptomer med noe weed jeg impulskjøpte i sommer. Behøver ikke være utblandet, bare jævlig kjip røyk. Muligens rester av sprøytemidler???
Når jeg har fått dårlig bønne så tar jeg den med tilbake til dealer og sier at jeg er ikke fornøyd med dette her, ber om å få pengene mine tilbake så får dealer bønna tilbake som han kan kaste eller selge videre til noen andre, de fleste dealere vil ta tilbake røyk om man ikke er fornøyd, alle de jeg har truffet iallefall.
Sist endret av Kjelldriver; 3. oktober 2018 kl. 19:33.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
fikk svar tilbake fra dealer at vi var de første som hadde klaget på 1 måned. vi får ikke bytte, men kan få kjøpe av det nye han har fådd inn... tror det er på tide å finne ny dealer.
Ville byttet dealer på stedet...
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trudde det var en uskreven regel at kjøp er bindenene.. er tross alt droger det er snakk om.
Slik det er i dag, så er det mange alternativer der ute (de fleste steder). Her i området strekker iallfal dealerene seg langt for å holde på kundene sine, som igjen legger igjen mye penger på sikt. En 12'er er da ingenting å slå seg vrang over, får solgt det til mindre kresne folk uansett.

Om en dealer påstår at noe er bra, så skal det være bra.
Om en dealer er usikker, så skader det jo ikke å prøvesmake før du kjøper 12?
Sist endret av Mumrikken; 3. oktober 2018 kl. 20:50. Grunn: typo
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jo sant du sier mumrikken, skulle ha prøvd først, men har kjøpt fast av han i flere måneder. Så dum som jeg var regnet jeg med det var like bra som alltid.
Men jeg har aldri vært borti dårlig shit iløpet av di 3 årene jeg har røyket. Så ble litt bekymret for innholdet.
Tja, om det er bare hark å røyke det og dealeren ikke er villig til å møte deg på halvveien så kan du vel lage noen edibles?
Hvordan vil det hjelpe å lage edibels?
Tenker du at langtidsoppvarming kan fjerne det som eventuelt gjør hasjen dårlig?
Kanskje en kan lage olje av det med 99% isopropyl, men jeg tror det beste rådet er å hive greiene. Slikt skjer. Har fått dårlige greier både av dealere og på coffeshop. Man får bare lære av det.
Man klarer ikke å røyke seg fjern på kvisten til grønning, men man kan bli tilnærmet paralysert av å lage edibles av de. Selvsagt vil det hjelpe å lage edibles.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ved et par anledninger (mistenkelig gatehasj kjøpt i fylla på vei hjem fra byen) har jeg valgt å spise det istedenfor å røyke. Tror magen er mer robust enn lungene når det kommer til dritthasj som kan være blanda med diverse møkk.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg røyka kom dealeren hjem til meg om jeg var syk og ikke kunne dra å møte han. Den ene gangen jeg hadde møtt han og var ufornøyd kom han også hjem til meg to dager etterpå med ny shit, samtidig som jeg fikk beholde det gamle.

Ble også bedt hjem på fester til ham med hans venner, og møtte jeg han tilfeldig på byen så spanderte han fort en øl eller to på meg.

Skaff deg en bedre dealer som alltid tenker kvalitet fremfor kvantitet. Sier ikke at du kommer til å finne en som jeg hadde, for jeg har sikkert hatt 12 stk før han som bare gjorde det for profitt og gå faen i kvalitet.
Pipinga i ørene og hodepinen kommer ikke av noe annet da?
Når dere blir fjerne av den så er det jo ikke direkte dårlig shit.

Lamborghinien jeg har inne nå er myk og fin, får ikke vondt i hodet eller noe men dagen derpå?
Jeg våkner som om jeg ikke har sovet på 48 timer ass.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Når jeg har fått dårlig bønne så tar jeg den med tilbake til dealer og sier at jeg er ikke fornøyd med dette her, ber om å få pengene mine tilbake så får dealer bønna tilbake som han kan kaste eller selge videre til noen andre, de fleste dealere vil ta tilbake røyk om man ikke er fornøyd, alle de jeg har truffet iallefall.
Vis hele sitatet...
Jeg handlet en kvarting av en dealer og venn av meg, hvorpå jeg angret på kjøpet 10 minutter etterpå (jeg fikk second thoughts mens jeg enda var hos han, personlige årsaker, ikke kvalitet) og fikk beskjed om at det ikke var mulig å heve kjøpet.
Dette slo han fast to ganger. Jeg ble trassig og provosert, og sa det var greit. Fortalte han at på kjøreturen hjem kom jeg til å kaste shitten ut gjennom ruta, for jeg skulle ikke ha det. Da ga han seg, og jeg fikk refundert.
Hodepine og piping i øra har jeg opplevd individuelt 2 ganger. Begge tilfellene ble jeg langt mere påvirka en planlagt og i begge tilfellene fant jeg ut etterpå at tingen var THC > CBD mikset med svært mye THC og svært lite CBD. Begge tilfellene var også grønt riktig nok, men tenker det kan ha en sammenheng med tanke på at du fikk en grei soffalåst high.
Sist endret av Toreokjeks; 4. oktober 2018 kl. 21:51.
Jeg våkner som om jeg ikke har sovet på 48 timer ass.

Relateable på bra bønne 😋
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så lenge han blei utrolig fjern som du sier ville jeg ikke kalt hasjen dårlig tvert i mot! Piping i øra kan komme av potent hasj også.
Hadde det derimot vært piping i øra og hodepine uten å bli fjern i mer enn fem minutter er det møkkahasj, om thc i det hele tatt.
Rens resten og røyk det. Noen ganger blir det bedre og andre ganger er det bare dritt. Slik er livet :)
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av qcig Vis innlegg
Rens resten og røyk det. Noen ganger blir det bedre og andre ganger er det bare dritt. Slik er livet
Vis hele sitatet...


Off-topic, men hvordan lenker du med annen tekst (Rens)???
Forskjell på folk ja, hvis jeg var usikker på om kvaliteten var god nok sa jeg alltid ifra, de aller fleste kjøpte uansett, men ble overrasket da den sparket så hardt, de kom alltid tilbake. Aldri opplevd å måtte refundere så mye som en kvarting selv
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Off-topic, men hvordan lenker du med annen tekst (Rens)???
Vis hele sitatet...
Trykk på den lille planeten med infinity symbol og kopier inn lenken for eksempel: [url="lenken skal her"]skriv hva du vill her[/URL ]
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av qcig Vis innlegg
Trykk på den lille planeten med infinity symbol og kopier inn lenken for eksempel: [url="lenken skal her"]skriv hva du vill her[/URL ]
Vis hele sitatet...
Takk