Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2259
Gravid, vært nykter siden slutten av juni. Ble gravid rett etter jeg sluttet å røyke, gått på urinprøver i 2 uker, og fikk svar fra siste prøven som ble sendt til analyse. Den viste høyt utslag??? Er dette mulig? Jeg har ikke rørt noe rus midler, hverken alkohol, hasj eller andre midler. Men hvordan kan jeg fortsatt gi høyt utslag på thc, etter såpass lang tid? Jeg forstår ingenting, og jeg føler meg helt ødelagt og tom, for jeg blir ikke trodd. Jeg ville aldri gjort noe for å skade mitt barn, men de tror ikke på meg, at jeg ikke har røyket pga utslaget. Har dere noen linker til troverdige sider jeg kan vise til ruskonsulenten, som kan forklare hvorfor dette sitter så lenge i?
Om det har noe å si, er jeg 162 høy, og 46 kilo; slank og liten, og lite i aktivitet siden jeg er veldig dårlig av graviditeten.
Jeg blir helt ødelagt av å ikke bli trodd, og lurer på hvor lang tid det kan ta før nivåene mine synker, og det faktisk er mulig for meg å bevise at jeg er rein? 😭
Ja, det er mulig.
THC kan være i kroppen en god stund etter inntak.

Står en hel del forskjellig i disse trådene:
https://freak.no/forum/search.php?searchid=14245117
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Ja, det er mulig.
THC kan være i kroppen en god stund etter inntak.

Står en hel del forskjellig i disse trådene:
https://freak.no/forum/search.php?searchid=14245117
Vis hele sitatet...
Vet du noe om når ca jeg kan forvente at prøvene er rene/synker? Dette går så utover min hverdag, og preger meg ekstremt... Reiser til utlandet i 2 uker om 5 dager også...
Hvis det er labprøver du går på, så vil de se at verdiene på prøvene går ned for hver gang. så de vil se at du ikke har røyka siden testen ble tatt. Når prøvene er rene er umulig å si.
Det er så utrolig mange ting det kommer ann på, så som sukkersyke sier "Når prøvene er rene er umulig å si."
uten at jeg har noen linker å komme med akkurat nå så er det mulig at det er ett eller annet med kroppen din som gjør at stoffer brytes sakte ned i kroppen din i forhold til andre. Jeg har selv vært borte i noe lignende med ei venninne av meg som satt på avgiftning latterlig lenge fordi det tok 10 ganger lenger tid enn vanlig før prøvene hennes var rene. Dette var også stoffer som går relativt kjapt ut av kroppen vanligvis.

Det jeg ville ha gjort var å spørre om å få ta en ny prøve, fordi det er absolutt en mulighet for at de kan ha byttet ut prøven din med noen andre sin ved en feiltagelse, det har skjedd.. Nå regner jeg med at de prøvene du tar blir sendt inn til lab? fordi de dypptest prøvene er bare en indikasjon og er ikke politlige i det hele tatt og kan heller ikke brukes i mot deg på noen som helst måte, selv de dypptestene som viser hvor høy konsentrasjon av thc det er i urinen.

Ett siste alternativ er jo at du på en eller annen måte har fått i deg noe eller at du lyver? men vi får gå utifra at du snakker sant?
Sist endret av Alge; 29. august 2017 kl. 15:35.
Sitat av Alge Vis innlegg
uten at jeg har noen linker å komme med akkurat nå så er det mulig at det er ett eller annet med kroppen din som gjør at stoffer brytes sakte ned i kroppen din i forhold til andre. Jeg har selv vært borte i noe lignende med ei venninne av meg som satt på avgiftning latterlig lenge fordi det tok 10 ganger lenger tid enn vanlig før prøvene hennes var rene. Dette var også stoffer som går relativt kjapt ut av kroppen vanligvis.

Det jeg ville ha gjort var å spørre om å få ta en ny prøve, fordi det er absolutt en mulighet for at de kan ha byttet ut prøven din med noen andre sin ved en feiltagelse, det har skjedd.. Nå regner jeg med at de prøvene du tar blir sendt inn til lab? fordi de dypptest prøvene er bare en indikasjon og er ikke politlige i det hele tatt og kan heller ikke brukes i mot deg på noen som helst måte, selv de dypptestene som viser hvor høy konsentrasjon er det er urinen.

Ett siste alternativ er jo at du på en eller annen måte har fått i deg noe eller at du lyver? men vi får gå utifra at du snakker sant?
Vis hele sitatet...

Jeg forteller den ærlige og oppriktige sannhet.. Er bare så frustrert over at de ikke tror på meg, pga verdiene fortsatt er høye. Jeg har ikke rørt eller vært i nærheten av noe siden slutten av juni. 27 juli fikk jeg positiv graviditetstest som viste at jeg var 1-2 uker, dvs at jeg ble gravid raskt etter røykeslutt.. Prøvene blir sendt til lab ja

Kan de også nekte meg å reise til utlandet dersom de ikke får prate med min far (som jeg skal reise med) pga prøvene mine er positive??
Sist endret av Anonymforalltid; 29. august 2017 kl. 16:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonymforalltid Vis innlegg
Jeg forteller den ærlige og oppriktige sannhet.. Er bare så frustrert over at de ikke tror på meg, pga verdiene fortsatt er høye. Jeg har ikke rørt eller vært i nærheten av noe siden slutten av juni. 27 juli fikk jeg positiv graviditetstest som viste at jeg var 1-2 uker, dvs at jeg ble gravid raskt etter røykeslutt.. Prøvene blir sendt til lab ja
Vis hele sitatet...
tja.. om du du har røket ofte før du sluttet eller har en "treg" kropp (eller begge) så kan det ta over 3mnd før du er ren, det som er noe rart er at prøvene fortsatt viser høy konsentrasjon nå etter 2mnd, hva enn de mener med høy konsentrasjon.

for å være ærlig så har jeg ingen fasit svar til deg, det har neppe noen andre her inne heller.

Men jeg tenker at en mulig grunn til at prøvene dine fortsatt viser høy konsentrasjon uten om høyt forbruk før du sluttet og en "treg kropp" kan være grunnet med at konsentrasjonen i urinen din er som en statistikk fra børsen, altså konsentrasjonen går sikkert nedover men det går veldig opp og ned.

altså du kan ha hatt veldig uflaks med dagen du tok prøven på, uansett så ville jeg ha krevd en ny prøve. det kan også være lurt å være ekstra inaktiv dagene før prøven, sånn at kroppen ikke skiller ut masse den dagen du tar prøven (da vill du komme på en sånn spike som jeg demonstrerer i bildet mitt)

Y = Konsentrasjon
X = Dager

http://imgur.com/msNQqP4
Sist endret av Alge; 29. august 2017 kl. 16:14.
Konsentrasjonen av THC i urinen kan variere en del selv om det ikke har vært nytt inntak. Svingninger skyldes faktorer som personen fysikk, aktivitetsnivå samt hvis personen oppholder seg i unormal varme (badstue, varm sommerdag etc.)

Ved analyser på laboratoriet kan en stigning på 20-40 % forekomme. Dette vil dog falle til ”normalt nivå” (i forhold til inntak) etter ca. 12 timer
Vis hele sitatet...
Kilde: http://www.ferle.no/informasjon-om-n.../hasj-testing/

Så ja, det er mulig at testen slår ut med høyere resultat, selv om det ikke har vært noe nytt inntak.

Så be om å få tatt en ny test, da svingninger kan forekomme.

Står også litt mer om testing og sporing i denne tråden.
Sist endret av Veggen; 29. august 2017 kl. 21:21. Grunn: legge til tekst
Nå er jeg på tynn is og synser litt, men siden du er gravid å føler deg dårlig, kan det være at kroppen din forbrenner fettceller som frigjør thc?